Z początkiem roku MTV Networks Polska rozpoczyna współpracę z SARE. Agencja będzie odpowiedzialna za kompleksowe działania e-mail marketingowe, wdrożenie rozwiązań technologicznych, optymalizację i wysyłki newsletterów, przygotowywanie raportów, szkolenia oraz obsługę baz adresowych stacji telewizyjnych z portfolio grupy – MTV Polska, VIVA Polska, VH1 Polska i Comedy Central Polska oraz portalu wideo switch2one.
Działania e-mail marketingowe obejmą w pierwszym rzędzie projekt switch2one.tv, na którym można znaleźć programy znane z oferty stacji telewizyjnych MTVNP oraz ponad 8000 teledysków. SARE wspomaga komunikację w konkursach, informuje o nowościach pojawiających w serwisie oraz zapewnia kontakt z członkami społeczności, zgromadzonej wokół strony www.s2o.tv. W sumie jest to kilkaset tysięcy odbiorców.
„Zależało nam na współpracy z doświadczonym partnerem, który zna się na e-mail marketingu i posiada odpowiednie zaplecze technologiczne. Rozwiązania, którymi dysponuje SARE są – w mojej ocenie – bezkonkurencyjne” – powiedział Dariusz Bednarczyk, switch2one Project Manager. „Istotne znaczenie miała też dla nas wiedza ludzi, z którymi przyjdzie nam współpracować oraz poziom obsługi klienta.” – dodał Bednarczyk.
„Cieszy nas współpraca przy bardziej rozbudowanych projektach, które wykorzystują w pełni potencjał naszych rozwiązań i wiedzę” – powiedział Krzysztof Dębowski, Dyrektor Zarządzający SARE. „Najbardziej miło jest mi jednak, gdy ludzie, z którymi mieliśmy przyjemność współpracować już wcześniej angażują nas w kolejne projekty. To potwierdza ich zadowolenie z poziomu świadczonych przez nas usług.” – dodaje Dębowski.
Umowa o współpracy pomiędzy SARE a MTV Networks Polska została podpisana na czas nieokreślony.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.