Portal Gazeta.pl oraz serwis ogłoszeniowy Aaaby.pl wprowadzają nową formę uiszczania opłat za dostęp do płatnych treści oraz usług. Do karty płatniczej, przelewu, przekazu pocztowego, technologii SMS dołączyła usługa „Płacę z Inteligo”.
Użytkownicy portalu Gazeta.pl, będący klientami kont Inteligo, prowadzonych przez PKO Bank Polski SA, mogą od teraz szybko i bezpiecznie regulować płatności poprzez usługę „Płacę z Inteligo” za dostęp do internetowego Archiwum Gazety Wyborczej oraz za udział w aD-Amie – największej w polskim internecie grze dla sympatyków skoków narciarskich. Klienci serwisu Aaaby.pl dzięki Inteligo mają możliwość szybkiego i bezpiecznego uiszczania opłat za dodawanie i odsłanianie ogłoszeń.
Usługa „Płacę z Inteligo” polega na pełnej integracji transakcji na portalu Gazeta.pl oraz w serwisie ogłoszeniowym Aaaby.pl z bankową transakcją finansową. Dzięki temu można bezpiecznie i szybko dokonywać zakupów w Internecie bez konieczności podawania numeru karty płatniczej. Ponadto, wszystkie szczegóły przelewu są wypełniane automatycznie. Usługa „Płacę z Inteligo” jest darmowa i nie wymaga od klienta znajomości dodatkowych haseł, kodów dostępu czy numerów rachunków bankowych. Wystarczy być posiadaczem konta Inteligo.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.