Portal o2.pl uruchomił serwis społecznościowy skierowany do wszystkich pasjonatów konsoli firmy Microsoft obu generacji. Podstawą serwisu Xboxer.pl jest dyskusja wokół gier, sprzętu i software’u, a także giełda.
„Xboxer.pl wchodzi w segment słabo zagospodarowany, wyczekujący kompetentnego serwisu społecznościowego. Obsłuży on zarówno posiadaczy konsol, jak również tych, którzy zastanawiają się nad ich zakupem. Serwis ma przyczynić się do przyspieszenia sprzedaży konsol w Polsce, ponieważ odpowie na wszelkie wątpliwości związane z ich kupnem ” – powiedział Michał Brański, członek zarządu o2.pl
Xboxer.pl oparty jest na zasadzie Question&Answer – głównym benefitem dla użytkowników ma być możliwość uzyskania szybkiej odpowiedzi na wszelakie pytania dotyczące Xbox’a. Główne kategorie w których zakładać można nowe tematy to Giełda gier, Giełda sprzętu, Gry, Sprzęt, Pozostałe oraz rozbudowana sekcja Xbox Live. Serwis posiada własną wyszukiwarkę.
„Potencjał rynku oceniamy na 300-500 tysięcy konsol, liczymy też na jego dynamiczny rozwój spowodowany tym, że cena podstawowego sprzętu spadła do poziomu 700 zł.” – podsumował plany związane z Xboxer’em Michał Brański.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.