Agencja Hypermedia (Isobar Polska), zaplanowała i zleciła kampanię samochodu Opel Insignia w telefonach iPhone, sieci reklamowej ARBOinteractive Polska.
Tocząca się obecnie kampania to kolejny etap komunikacji Opla Insignia. Pierwsza część kampanii miała miejsce w styczniu br. „-Dla naszych Klientów cały czas poszukujemy nowych kanałów dotarcia oraz sposobów komunikacji z użytkownikami. Wybór iPhona na tym etapie kampanii Insignii wpisał się w naturalny sposób w prowadzoną przez nas do tej pory komunikację –mówi Michał Kidała, interactive media manager w agencji Hypermedia.
Użytkownikom telefonów iPhone, którzy odwiedzają za jego pomocą serwisy z zasięgowych pakietów sieci ARBOnetwork i BizOn media, wyświetlany jest Triple Billboard. Po kliknięciu w baner uruchomiony zostaje pełnoekranowy player YouTube, w którym emitowany jest spot wideo Opla Insignia.
„Specjalna aplikacja, którą posiadają iPhone’y umożliwia oglądanie materiałów ze strony YouTube na całym ekranie telefonu. Stąd wziął się pomysł automatycznego odsyłania internauty z Billboarda do pełnoekranowej emisji spotu. Dzięki takiemu zabiegowi reklama wyświetlana jest w znacznie lepszej jakości oraz wywołuje na odbiorcy znacznie większe wrażenie” – mówi Paweł Karaś odpowiedzialny w ARBOinteractive za kampanie na telefonach iPhone.
W ramach kampanii Opla Insignia zaplanowano 50 tys. odsłon Triple Billboarda na iPhone’y. Spot reklamowy, do którego odsyła baner można także obejrzeć pod tym adresem.
Poza kampanią targetowaną na telefony iPhone, ARBOinteractive Polska przeprowadza dla Opla Insignia różnorodne działania na wybranych stronach sieci BizOn media (Bankier.pl, MSP.Money.pl, Pit.pl i in.). Wśród niestandardowych form wykorzystane zostały emitowane równocześnie Double Billboard FX oraz Rectangle FX, który po najechaniu na nie kursorem rozszerzają się eksponując opis parametrów nowego modelu Opla. W Rectanglu umieszczono dodatkowo część wideo ze spotem reklamowym.
Działania reklamowe na iPhone’y potrwają do końca maja.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.