Telekomunikacja Polska rozpoczęła działania rebrandingowe. W ramach wprowadzanej w życie strategii marki na nowo opracowana została warstwa komunikacyjna serwisu korporacyjnego tp.pl. Za zmianę internetowego wizerunku tp odpowiada agencja interaktywna digital One.
31 maja br. ruszył internetowy serwis korporacyjny tp, zaprojektowany zgodnie z wprowadzanymi przez Telekomunikację Polską nowymi zasadami identyfikacji wizualnej. Projekt warstwy komunikacyjnej, jak również wszystkie prezentacje dostępne w ramach tego portalu oraz serwisy dedykowane poszczególnym usługom tp tworzy, zgodnie z nową stylistyką wizualną marki, zespół digital One.
Jesteśmy zadowoleni ze współpracy z d1 doceniając przede wszystkim profesjonalizm agencji. Projekt przygotowany przez digital One jest przemyślany, przejrzysty i spójny, a prace nad budowaniem i rozwijaniem serwisu prowadzone są zgodnie z przyjętymi założeniami i harmonogramem – stwierdza Maciej Żyto z Departamentu Zarządzania Marką Pionu Komunikacji Korporacyjnej tp.
Możliwość udziału w działaniach rebrandingowych Telekomunikacji Polskiej i realizacji tego projektu oznacza dla nas długofalową współpracę z tp na polu internetowych działań podejmowanych przez korporację, oraz interesujące wyzwanie i przede wszystkim wiele pracy kreatywnej, która już przyniosła efekty – mówi odpowiedzialny za projekt ze strony digital One – Zbigniew Nowicki.
Prace związane z przygotowaniem funkcjonującego obecnie serwisu tp.pl, poprzedzone były wnikliwym rozeznaniem rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce i na świecie. Zaproponowane rozwiązania wykorzystują aktualne trendy właściwe korporacyjnym serwisom sektora TMT (Technology Media Telecommunications). Realizując zasady użyteczności stanowią materiał skoncentrowany na odbiorcy, będąc dla niego zrozumiałym i przyjaznym w strukturze oraz nawigacji – komentuje dyrektor kreatywny digital One Marcin Lewik.
Agencja posiada już dwuletnie doświadczenie we współpracy z Telekomunikacją Polską, mając za sobą realizację projektów internetowych poświęconych usługom dla domu i biznesu, oraz prowadzenie wielomiesięcznego konkursu internetowego dla kibiców narodowej reprezentacji piłkarskiej i rozwijanie serwisu jestesmyzwami.pl.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.