Serwisy Pit.pl i Vat.pl z Grupy Bankier.pl dołączyły do portfolio sieci reklamowej Ad.net. Wzmocniły przez to kategorię witryn biznesowych sieci. Powiększyły również zasięg Focus.MSP – zbioru serwisów internetowych Ad.net, w którym przedsiębiorcy szukają informacji niezbędnych w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Pit.pl i Vat.pl zdecydowały się na współpracę z Ad.net, umożliwiając tym samym reklamodawcom sieci dotarcie do atrakcyjnej grupy swoich odbiorców.
Internauci, którzy korzystają z naszych serwisów podatkowych są ludźmi o jasnych potrzebach. Mają szerokie zainteresowania i dużą wiedzę. Jestem przekonany, że już niebawem będą mogli zapoznać się z ciekawymi propozycjami reklamowanymi klientów Ad.net. – mówi Jacek Wawrowski, Prezes Zarządu Pit.pl Sp. z o.o.
Użytkownikami serwisów podatkowych z Grupy Bankier.pl są głównie Internauci powyżej 24 roku życia. Są to ludzie pracujący na stanowiskach kierowniczych lub prowadzący własną działalność gospodarczą. Wśród Użytkowników przeważają osoby ze średnim i wyższym wykształceniem.
Silną pozycję wortali PIT.pl i VAT.pl wśród polskich serwisów podatkowych potwierdza Maciej Musioł, Dyrektor Zarządzający Ad.net S.A. – Wskaźniki Affinity indeks Internautów korzystających z PIT.pl i VAT.pl w badaniu Megapanel PBI/Gemius mówią same za siebie. Dzięki takim witrynom nasi reklamodawcy będą mogli dokładniej dotrzeć do klientów, których poszukują.
Ze względu na to, że wśród Użytkowników Pit.pl i Vat.pl jest duża liczba osób prowadzących działalność gospodarczą, witryny te dołączą do nowego pakietu Focus.MSP, który Ad.net wprowadził na rynek w czerwcu bieżącego roku.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.