Samsung Electronics Polska i Agora S.A. stworzyły polskojęzyczny widget do odtwarzania treści online bezpośrednio na ekranie telewizora. Dzięki nowej aplikacji zawartość wybranych serwisów należących do Agory będzie dostępna bezpośrednio na ekranach multimedialnych telewizorów marki Samsung.
Agora jest dostawcą treści online dla multimedialnych telewizorów marki Samsung. Jej widget będzie dostępny w najnowszych modelach Samsung LED TV serii B7000 i wyższych oraz w telewizorach LCD i plazmowych, serie B650 i wyższe. Dzięki funkcji bezpośredniego i odpowiednio sprofilowanego dostępu do sieci użytkownicy telewizorów marki Samsung będą mogli śledzić szereg najnowszych informacji pochodzących m.in. z: Gazeta.pl, Wyborcza.pl, Sport.pl, a także z serwisów rozrywkowych i lokalnych należących do Grupy Gazeta.pl. Wszystkie informacje będą wyświetlane bezpośrednio na ekranie telewizora, bez konieczności wykorzystywania komputera.
Cieszymy się, że wraz z Agorą możemy wyznaczać nowe standardy w zakresie udostępniania użytkownikom multimediów online. Internet jest obecnie jednym z najważniejszych źródeł informacji oraz rozrywki. Jesteśmy przekonani, że telewizory nowej generacji, dzięki dostępowi do sieci, będą odgrywały główną rolę w domowych systemach multimedialnych. Planujemy dalszy rozwój usług Internet@TV, tak aby dostarczać użytkownikom najciekawszych, sprofilowanych treści z wybranych portali online, bez konieczności używania komputera. – mówi Marcin Bołbot, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu CE, Samsung Electronics Polska.
Dzięki współpracy z firmą Samsung docieramy do kolejnej grupy odbiorców – użytkowników multimedialnych telewizorów, którym umożliwiamy korzystanie z najnowszych i najciekawszych treści pochodzących z naszych serwisów. Cieszy nas zaufanie i pozycja partnera jednego z największych na świecie producentów zaawansowanych urządzeń RTV. – mówi Robert Stalmach, Dyrektor ds. Treści i Usług Mobilnych w segmencie Internet Agory.
W początkowej fazie projektu, polskojęzyczny widget będzie dostępny do końca listopada br. Oprócz aplikacji Agory, użytkownicy telewizorów marki Samsung mogą korzystać także z widgetów umożliwiających dostęp do treści serwisów YouTube, AccuWeather oraz USA Today.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.