Szczecińska spółka IAI zadebiutowała dziś na rynku New Connect. Dostawca oprogramowania dla sklepów internetowych może zaliczyć start do udanych. Kurs akcji firmy wzrósł na debiucie notowań o 56,86 proc. do poziomu 4 zł.
Najważniejszym polem działania IAI jest dostarczanie aplikacji, consulting oraz wsparcie dla firm prowadzących internetowy handel. Główną platformą spółki jest IAI-Shop.com, która pozwala na prowadzenie wielu niezależnych sklepów, na dowolnej ilości rynków, w różnych wersjach językowych itd. Właściciele sklepów korzystający z usług IAI rozliczają się z firmą w formie abonamentu (od 99 do 699 zł miesięcznie). Z oferowanych rozwiązań korzysta ponad 600 sklepów internetowych.
Zarząd Giełdy postanowił wprowadzić do alternatywnego systemu obrotu na rynku NewConnect 656 235 akcji zwykłych na okaziciela serii C. Cena emisyjna akcji serii C została ustalona na poziomie 2,55 zł.
Akcje spółki IAI wzrosły na debiucie o 56,86 proc. do poziomu 4 zł. Na koniec dnia kurs wynosił 3,14, co oznacza wzrost ponad 23 proc. w stosunku do ceny emisyjnej.
Dzisiejszy debiut oznacza zamknięcie pewnego ważnego etapu prac, któremu poświęcaliśmy mnóstwo czasu i energii. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że udało nam się doprowadzić do debiutu na New Connect. Teraz skoncentrujemy się na rozwijaniu naszych projektów związanych z firmą – mówił nam tuż przed debiutem Sebastian Muliński, jeden z założycieli IAI S.A. Ważnym pomysłem na rozwój spółki ma być wejście na zagraniczne rynki.
IAI jest 22. spółką debiutującą na New Connect w bieżącym roku i 103 notowaną na tym rynku. Dokument informacyjny sporządzony na potrzeby wprowadzenia akcji spółki na rynek New Connect można znaleźć pod tym adresem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.