Pod hasłem ’Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać’ wystartowała internetowa kampania reklamowa poświęcona wybranym produktom i usługom LUKAS Banku.
Do przetargu zaproszone zostały cztery czołowe agencje interaktywne, z których oferta OS3 multimedia okazała się najbardziej dopasowana do oczekiwań stawianych przez Bank. Poza agencją OS3, która odpowiedzialna była za kreację kampanii i serwisu, w realizacji projektu uczestniczyła także agencja reklamowa Brain (odpowiedzialna za przygotowanie całego konceptu 'Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać’) oraz dom mediowy IDMnet.
Przygotowana kampania oparta została na wybranej linii kreacyjnej oraz kilkudziesięciu formatach i jest jedną z największych kampanii reklamowych zrealizowanych dotychczas w polskim Internecie. Wszystkie elementy tworzą spójną całość, a koncepcje graficzne sprofilowane są pod kątem konkretnych portali, na których się pojawiają. Również strona www związana z kampanią utrzymana jest w konwencji i kolorystyce pozostałych elementów kreacji.
'Podstawowym założeniem komunikacyjnym kreacji jest poinformowanie, że w LUKAS Banku sprawy załatwia się szybciej niż w jakimkolwiek innym banku.. Innowacyjnym rozwiązaniem jest wprowadzenie do kampanii mechanizmu zliczającego czas przebywania na danym serwisie i wyświetlania go na tle kreacji. Sprawdza się to szczególnie w przypadku kampanii, których celem jest podkreślenie tego konkretnego elementu. W przypadku LUKAS Banku już samo hasło 'Bank dla ludzi, którzy nie lubią czekać’ jest doskonałym pretekstem do wprowadzenia tego rodzaju ciekawej formy uatrakcyjnienia przekazu.’ – powiedział Marcin Maj, Client Service Director, OS3 multimedia.
Poza kilkudziesięcioma formatami, elementem kampanii jest ministrona nieczekaj.pl, na której dla internautów przygotowano konkurs oraz wykonane przez agencję Brain filmy reklamowe. Strona udostępnia mechanizm 'poleć znajomym’, a także forum dyskusyjne.
Celem serwisu jest zachęcenie jak największej liczby osób do oglądania filmów i przesyłania ich dalej. Konkurs 'Nie czekaj na wakacje’ to szansa wygrania niezapomnianego wyjazdu. Wystarczy zobaczyć 3 filmy reklamowe i pozostawić swoje dane.
'Zrealizowane przez nas filmy umieszczone w serwisie nieczekaj.pl są celowo bardzo amatorskie, ponieważ chcielibyśmy, aby ludzie z fajnymi pomysłami zrobili również swoje filmy pasujące do naszej koncepcji. Uznaliśmy, że zbyt drogie i wyszukane produkcje mogłyby odstraszyć amatorów od przysyłania swoich prac. Zleży nam, by nasze nagrania stały się początkiem dla stworzenia bogatej kolekcji zabawnych filmów.’ – mówią Michał Wronecki i Jakub Kamiński z agencji Brain.
Zasięg kampanii obejmuje największe portale informacyjne, woratle firnansowe, kobiece i prawne. Są to miedzy innymi Onet, WP, Gazeta, Newsweek, Puls Biznesu, Rzeczpospolita, Money, Bankier, Gazeta Prawna, a także Twój Styl, Gala, Claudia, czy Kobiety.pl
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- Salesforce Shopping Index Q1 2024 – kupujący oszczędzająi odkładają zakupy na późniejW pierwszym kwartale roku dane dotyczące zakupów pokazują nieoczekiwane zwroty akcji. Spodziewaliśmy się obniżek stóp procentowych, ale teraz, gdy inflacja ...
- Nowa integracja z Przelewy24 dostępna dla Klientów Shoper w ramach usługi Shoper PłatnościShoper oraz PayPro SA, właściciel marki Przelewy24, ogłaszają współpracę. Sprzedawcy zyskają możliwość korzystania z usług dodatkowego dostawcy w ramach Shoper ...
- MAKRO Companion: nowa aplikacja dla gastronomiiMakro Companion to najnowsza aplikacja mobilna Grupy METRO dedykowana branży HoReCa. Jej głównym celem jest ułatwienie i przyspieszenie procesu zamawiania ...
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.