Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system SARE. O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych.
– Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE spełniło nasze oczekiwania także w kwestii standardów oferowanych usług i ochrony danych osobowych. Starannie dobieramy pod tym względem naszych Partnerów – mówi Katarzyna Zubrzycka, Dyrektor ds. Marketingu, Kierownik programu Premium Club.
Do programu lojalnościowego Premium Club należy już ponad 1,1 miliona Uczestników. Wydano ponad 2 miliony kart. Premium Club wykorzystując platformę SARE wysyła do Uczestników programu 'Niezbędnik Premium Club’. Ten codwutygodniowy newsletter zawiera informacje o nowych nagrodach, produktach w katalogu nagród, sposobach gromadzenia punktów, nowych Partnerach i Patronach programu oraz specjalnych promocjach. Za pomocą SARE prowadzone będą także okazjonalne kampanie informacyjne.
Program Premium Club jest jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. To program wielopartnerski, którego Partnerami są: sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC, sieć salonów EMPiK oraz Bank BPH. Programem objętych jest 370 punktów sprzedaży i ponad 500 placówek Banku BPH. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać dodatkowe nagrody. Wystarczy przy zakupie okazać swoją kartę Premium Club i zarejestrować transakcję, dzięki czemu otrzymuje się odpowiednią ilość punktów. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody.
E-mail marketing jest zdecydowanie tańszy od tradycyjnych form komunikacji i dużo prostszy w realizacji. Dzięki niemu można komunikować się z otoczeniem ze stałą częstotliwością, a właśnie regularny kontakt jest jednym z podstawowych czynników budujących lojalność. SARE to pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w systemie ASP. Umożliwia użytkownikowi samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu program nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika, a mailing może być wysłany z każdego miejsca na świecie.
– SARE jest narzędziem, które ułatwia regularny kontakt z klientami i w ten sposób buduje trwałe więzi konsumenckie. Lojalność jest tu słowem kluczowym. Dlatego cieszę się, że w naszym portfolio znalazła się firma, której profil działalności określony jest właśnie tym terminem – powiedział Krzysztof Dębowski, Brand Manager SARE.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.