Internetowa sieć reklamowa IDMnet zmieniła swój system adserverowy na DoubleClick DART Enterprise 5.1. , jedno z najnowocześniejszych rozwiązań tej klasy dostępne na rynku. Wprowadzony system posiada znacznie większą wydajność, a także oferuję całą gamę niedostępnych do tej pory funkcji.
System DART Enterprise 5.1 charakteryzuje się bardzo dużą wydajnością i stabilnością oraz pozwala na serwowanie reklam w bardzo dużej ilości w bardzo krótkim czasie. Spełnia również wszystkie standardy serwowania reklam.
Jedną z najistotniejszych nowości w DoubleClick DART Enterprise 5.1 jest tzw. FASTcounting. Opcja ta pozwala na zliczanie faktycznych odsłon reklam z pominięciem raportowania emisji, które zostały spowodowane przez roboty wyszukiwawcze lub w ogóle nie doszły do skutku. Reklama jest zliczana przez system dopiero w momencie, kiedy wyświetli się użytkownikowi do końca, czyli dopiero wtedy, gdy dojdzie do pełnej emisji. Poza tym nowy system pozwala na zaawansowane targetowanie reklam, takie jak geo- i meteotargeting.
'Wprowadzenie systemu DoubleClick DART Enterprise 5.1 to znaczący krok jakościowy. Funkcjonalność nowego systemu oznacza dla Klientów pewność, że zliczone będą tylko te reklamy, których emisja faktyczne doszła do skutku’ – mówi Adam Dyba, dyrektor generalny IDMnet.
Migracja systemu adserwerowego do nowej wersji została dokonana w weekend 19-20 lutego 2005 i przebiegła bez zakłóceń. Podczas tego procesu zaktualizowano także bazę danych z Oracle 8i na Oracle 9i.
'Cała operacja przenosin na nową platformę odbyła się bez najmniejszych zakłóceń w serwowaniu reklam. Zaplanowaliśmy wszystko w najdrobniejszych szczegółach, jednak z uwagi na bardzo duży stopień skomplikowania operacji istniało zagrożenie wystąpienia nieprzewidzianych problemów podczas migracji. Udało się ich uniknąć, głównie dzięki bardzo dużemu zaangażowaniu zespołu technicznego IDMnet oraz wsparciu ze strony firmy DoubleClick, której support był jak zwykle pomocny.’ – mówi Arkadiusz Szulc, Traffic Manager.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.