Szymon Szmigiel, dotychczasowy kierownik sprzedaży w należącej do Wirtualnej Polski sieci reklamowej AdTotal, rozpoczyna pracę w Evolution Media Net. Jego zadaniem będzie pokierowanie i dalszy rozwój działu sprzedaży bezpośredniej oraz wsparcie działu sprzedaży międzynarodowej.
Szymon Szmigiel z początkiem czerwca br. obejmuje w Evolution Media Net stanowisko dyrektora działu sprzedaży bezpośredniej. Jego pierwszym zadaniem będzie rozwój struktur, rekrutacja kolejnych pracowników, a następnie pokierowanie sprzedażą bezpośrednią i realizacja wytyczonych przez zarząd celów sprzedażowych. Do zadań nowego dyrektora będzie także należało wspieranie sprzedaży międzynarodowej w odniesieniu do klientów bezpośrednich.
Szymon Szmigiel przeszedł do Evolution Media Net wprost z portalu Wirtualna Polska, z którym był związany od kilku lat i gdzie ostatnio kierował sprzedażą sieci reklamowej AdTotal. Odpowiadał tam między innymi za kontakty z klientami bezpośrednimi oraz z domami mediowymi, takimi jak Starcom Next, Mediaedge:cia, Media Direction OMD, ZED Digital czy Value Media. Od września 2008 do maja 2011 był także członkiem zarządu IAB Polska.
– Cieszę się, że Szymon dołącza do naszego zespołu. To doświadczony specjalista, którego kontakty i wiedza są dla nas bardzo cenne. To zresztą nie ostatni taki transfer personalny. Stawiamy na najlepszych i takich właśnie ściągamy do naszej firmy. – powiedział Maciej Mincer, CEO sieci Evolution Media Net.
www.evolutionmedia.pl
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.