Serwis porównujący ceny w sklepach internetowych Ceneo wprowadził nowatorską usługę – Forum Dyskusji o Produktach, gdzie każdy z ponad 250 tysięcy artykułów znajdujących się w serwisie będzie posiadał własną wielowątkową platformę wymiany informacji i opinii, budowaną przez Internautów na jego temat.
Forum Opinii o Produktach będzie docelowo miejscem, w którym każdy użytkownik serwisu Ceneo będzie mógł wyrazić opinię, bądź skomentować już istniejącą na forum. W ten sposób powstanie wielowątkowa dyskusja na temat danego produktu, jego jakości, funkcjonalności itd.
Dodatkową funkcją wprowadzoną dla utrzymania właściwego poziomu dyskusji na forum jest opcja oceny opinii innych użytkowników, dzięki której Internauci mogą wskazać pożyteczne i niepożyteczne posty głosując za lub przeciwko danej wypowiedzi – posty, które zbiorą największa liczbę negatywnych ocen, będą znajdowały się na końcu dyskusji.
Twórcy serwisu Ceneo.pl sukcesywnie realizują swoją wizję serwisu konsumenckiego, w którym oprócz kluczowej funkcji porównania cen, użytkownik odnajdzie także szereg innych, pomocnych w procesie podejmowania decyzji o zakupie, udogodnień.
Internauta na stronach Ceneo może już nie tylko porównać ceny danego produktu jednocześnie w wielu sklepach, ale także skonfrontować ze sobą cechy wybranego asortymentu, zasięgnąć opinii o sklepach i interesującym go produkcie zarówno wśród Internautów, jak i bazując na opiniach ekspertów, ale także opiniować go tworząc wielowątkową dyskusję na temat jego właściwości.
Prezes Ceneo SA Łukasz Zych: Forum Dyskusji o Produktach – to kolejny etap realizacji naszej strategii budowania serwisu wspierającego decyzje zakupowe Internautów. Porównujemy ceny blisko 250 tyś. produktów w ponad 200 sklepach internetowych, współpracujemy z kilkudziesięcioma serwisami tematycznymi – dostarczając recenzje na temat poszczególnych artykułów, a teraz w kolejnym kroku – pragniemy stworzyć platformę efektywnej wymiany informacji pomiędzy Internautami. Elementy te zgodnie z naszą misją mają stworzyć 'miejsce z którego Internauci będą rozpoczynali zakupy w sieci.’
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.