Już 90% internautów subskrybuje newslettery. Blisko połowa przedsiębiorstw korzysta z e-mail marketingu w realizacji swojej strategii marketingowej, a zaledwie 7% firm nie planuje wdrożyć takich działań – wykazują właśnie opublikowane wyniki trzeciej edycji badania SARE na temat wykorzystania poczty elektronicznej.
Badanie SARE dotyczące wykorzystania poczty elektronicznej przez polskich internautów powtarzane jest corocznie, co pozwala na wskazanie zmian i trendów zaistniałych na przestrzeni ostatnich trzech lat. Ankietowani odpowiadają m.in. na pytania o sposób korzystania z programów pocztowych, liczbę otrzymywanych wiadomości czy preferencje dotyczące konstrukcji maili. Pełen raport z badań dostępny jest na stronach e-biznes.pl w dziale Raporty. W tegorocznej edycji przebadano blisko 2378 respondentów, co stanowi wyjątkowo dużą grupę jak na badania marketingowe prowadzone on-line. Ankietowani to osoby aktywne zawodowo, 80% z nich stanowią osoby w wieku 20-40 lat.
W tegorocznej edycji badań ankieta rozbudowana została o dodatkowe pytania skierowane do marketerów. Dotyczą one korzyści biznesowych płynących z wykorzystania e-mail marketingu. Najczęściej wskazywano na możliwość intensyfikacji kontaktów z klientami, zwiększenie liczby odwiedzin strony www oraz niskie koszty komunikacji za pomocą e-maili. Nowością były także szczegółowe pytania na temat preferowanych częstotliwości wysyłania różnych rodzajów newsletterów, w tym informacyjnych, firmowych i reklamowych.
Realizowany przez SARE projekt jest jedynym w Polsce cyklicznym badaniem dotyczącym sposobu korzystania z poczty elektronicznej. Celem akcji jest poznanie preferencji dotyczących komunikacji e-mailingowej oraz ukazanie zmian w tej materii na przestrzeni trzech ostatnich lat. W tym roku po raz pierwszy patronat merytoryczny nad akcją objęło Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego. Trzecią edycję badania wspierali: MediaRun, magazyn Brief, Radio PiN, e-biznes.pl oraz Nowoczesna Firma.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.