One-2-One podpisał nowe porozumienie z Marquard Media Polska oraz zapowiada nową strategię.
One-2-One S.A. podpisał porozumienie z Marquard Media Polska dotyczące stworzenia kompleksowego serwisu usług interaktywnych, pod marką „CKM.pl”. To pierwszy projekt w nowym obszarze biznesowym dla Grupy One-2-One, który realizuje cel poszerzania kompetencji i wzrostu kompleksowości usług.
Współpraca z MMP dotyczy działań związanych z przygotowaniem strony internetowej, jej utrzymaniem, zapewnieniem interaktywnej komunikacji z użytkownikami serwisu oraz jej dalszy rozwój.
Nowatorski model biznesowym zakłada całkowicie partnerskie relacje, gdzie One-2-One i Marquard Media Polska ponoszą wspólnie koszty i ryzyko, ale jednocześnie w ustalonych proporcjach dzielą się zyskami. Dodatkowo w założeniu CKM.pl jest pierwszym tego typu projektem i w wypadku realizacji przez strony założonych celów biznesowych, planowana jest analogiczna współpraca miedzy O-2-O a MMP również w przypadku innych tytułów Wydawnictwa.
– CKM jest liderem wśród czasopism adresowanych dla mężczyzn, chcemy też stworzyć interaktywny wortal, który nie będzie tylko uzupełnieniem wersji drukowanej, ale przede wszystkim nową jakością w odbiorze materiałów – powiedział Tomasz Zięba, prezes Marquard Media Polska.
Umowa z MMP oraz wcześniejsza z Eurozet są efektem nowej strategii Spółki zakładającej dywersyfikację usług. Spółka realizować będzie projekty obejmujące nie tylko mobile, ale tworzące synergię marketingową pomiędzy różnymi mediami: internetem, radiem, prasą drukowaną i telewizją.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.