Według opublikowanych ostatnio danych Megapanel PBI/Gemius (kategoria Biznes, Finanse, Prawo) w grudniu 2006 roku biznesowe strony Bankier.pl odwiedziło ponad 990 tys. użytkowników. Wygenerowali oni ponad 33 miliony odsłon.
W grudniu 2006 roku liczba użytkowników osiągnęła poziom 992 tysięcy, a liczba odsłon poziom 33,3 miliona (Megapanel PBI/Gemius, kategoria Biznes, Finanse, Prawo, XII 2006). Pod względem liczby użytkowników Spółka zakończyła 2006 rok jako niekwestionowany lider wśród niezależnych witryn poświęconych biznesowi, finansom i prawu. Dzięki dynamicznie rosnącej liczbie odsłon prowadzone przez spółki wchodzące w skład grupy Bankier.pl serwisy są już porównywalne z sekcjami biznesowymi największych portali horyzontalnych.
Cieszymy się z szybko rosnącej liczby naszych użytkowników. To efekt starannie przemyślanej strategii i implementacji planów marketingowych – mówi Maciej Klepacki, marketing manager Bankier.pl. Trzykrotna przewaga w liczbie odsłon nad kolejnym niezależnym portalem finansowym dowodzi, iż Internauci szczególnie doceniają jakość oferowanych przez nas treści i usług – dodaje Klepacki.
Na przestrzeni 2006 roku spółka Bankier.pl S.A. o ponad 2/3 zwiększyła zasięg swoich serwisów biznesowych. Liczba odsłon w tym okresie wzrosła blisko trzykrotnie. Było to możliwe między innymi dzięki środkom pozyskanym z publicznej emisji akcji. W drugiej połowie minionego roku Spółka poczyniła inwestycje infrastrukturalne umożliwiające dalszy dynamiczny rozwój portalu. W tym okresie do grona witryn skupionych w Grupie Bankier.pl dołączyły następujące serwisy i portale: PRNews.pl, PIT.pl, VAT.pl, Mojeauto.pl.
Grudniowe wyniki oglądalności to pierwszy efekt prowadzonych przez nas inwestycji. Dzięki przejęciom wzbogacamy zakres treści i usług prezentowanych naszym użytkownikom. Modernizacja infrastruktury pozawala na ich efektywną obsługę – mówi Tomasz Jażdżyński, prezes zarządu Bankier.pl W kolejnych miesiącach poprawimy wyraźnie wynik z grudnia, co stawia nas w roli niekwestionowanego lidera wśród niezależnych serwisów biznesowych – dodaje Jażdżyński.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.