Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE rozpoczęła współpracę z MRM Worldwide i jednym z jej kluczowych klientów – Grupą Maspex Wadowice. MRM to kolejna agencja interaktywna, która włączyła do swojej oferty system SARE.
Na początek SARE będzie wspierało projekty realizowane przez MRM dla głównych marek Tymbark. Będą to przede wszystkim działania budujące lojalność, bazujące na gromadzeniu danych kontaktowych oraz komunikacji newsletterowej.
– Zdecydowaliśmy się na współpracę z SARE ze względu na funkcjonalne rozwiązanie, które otrzymaliśmy, a także duże doświadczenie tej firmy. Ponadto eksperci z SARE zapewniają nam profesjonalne doradztwo, pomoc w przygotowywaniu kampanii e-mailingowych oraz szkolenia – powiedziała Małgorzata Olszewska, Dyrektor Zarządzający MRM. – Wykorzystując różne narzędzia marketingu interaktywnego, oferujemy naszym Klientom kompleksowy zakres usług. Wśród nich istotną rolę odgrywa e-mail marketing, który stanowi bardzo efektywny sposób komunikacji z różnymi grupami odbiorców.
SARE współpracuje już z innymi czołowymi agencjami interaktywnymi, domami mediowymi i agencjami mobile marketingu. Są wśród nich: Arc Worldwide, Argonauts, ClickAd, Ideo, IDMnet, MEC Interaction, Mind Chili, Mobijoy! (One-2-One), OS3 multimedia i Point of View. System SARE wykorzystywany jest przez nie do obsługi komunikacji newsletterowej, wysyłki biuletynów wewnętrznych, prowadzenia relacji inwestorskich, programów lojalnościowych, gromadzenia danych w grach, konkursach i akcjach specjalnych, a także wysyłki e-mailingów reklamowych.
Współpraca pomiędzy SARE a firmami marketing services ma charakter strategiczny lub projektowy. Klienci obsługiwani przez wybrane agencje zyskali możliwość prowadzenia zaawansowanych działań komunikacyjnych w oparciu o pocztę elektroniczną, przy czym całość prac może być w dalszym ciągu koordynowana przez jedną firmę.
– Współpracujemy z SARE od niedawna, jednak posiadamy już na koncie kilka wspólnie zrealizowanych, udanych projektów. Dostajemy zapytania dotyczące projektowania, koordynowania i realizacji kampanii promocyjnych opartych na rozwiązaniach mobilnych w połączeniu z promocją wykorzystującą pocztę elektroniczną, co zadecydowało o skorzystaniu z oferty SARE – mówi Jarosław Przybyła, Managing Director mobijoy! – Zarówno zaprezentowany nam panel do zarządzania komunikacją e-mailingową, intuicyjność jego obsługi, jak i fachowa pomoc ze strony przedstawicieli tej firmy pozwoliła na szybkie wdrożenie tej usługi i sprawne jej wykorzystywanie na co dzień.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.