Agencja EMlab Experiential Marketing (grupa Mothership) uruchomiła nowy serwis www, dostępny pod adresem: www.emlab.pl. Serwis wykorzystuje w znacznym stopniu możliwości nawigacji i poruszania się po trójwymiarowym świecie.
Serwis został przygotowany wewnątrz grupy Mothership przez dział interactive agencji DougFaberFamily kierowany przez Rafała Górskiego.
– Zastanawiając się nad koncepcją kreatywną nowego serwisu EMlabu próbowaliśmy znaleźć sposób na takie zaprezentowanie firmy i profilu jej działalności, by osoba oglądająca go mogła możliwie najpełniej doświadczyć zrealizowanych przez agencję projektów. Jednocześnie chcieliśmy w czytelny i prosty sposób opowiedzieć, czym jest experiential marketing i co daje marce możliwość doświadczenia, przetestowania, czy dotknięcia produktu – mówi Rafał Górski, Digital Creative Director DougFaberFamily.
W ten sposób narodziła się oryginalna idea serwisu i jego podział na dwie strefy: dwu i trójwymiarową. Dzięki temu udało się pokazać kontrast między tym co płaskie i konwencjonalne, a tym czemu można w fazie poznawczej przyjrzeć się z każdej strony.
Strona zrealizowana jest w całości w technologii Flash. Na jej potrzeby skorzystano z najnowszych i wciąż rozwijanych bibliotek Papervision 3D Great White, których premiera odbyła się 3 miesiące temu. Nowy serwis EMlabu to także zmiana w systemie identyfikacji wizualnej agencji. Zmiany objęły lifting logotypu i wszystkich akcydensów firmowych.
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.