Portal Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego reklam. Projekt wkroczył właśnie w końcową fazę, w portalu rozpoczynają się testowe kampanie dla pierwszych klientów, reprezentujących branże: motoryzacyjną, finansową, telekomunikacyjną i FMCG.
Kampanie targetowane behawioralnie opierać się będą na szczegółowej analizie zachowań internauty w portalu Onet.pl i innych serwisach Grupy Onet.pl SA. W bazie danych zapisywane będą informacje jakie serwisy odwiedza użytkownik, w jaki sposób z nich korzysta, jak długo i jak często, jakie słowa kluczowe wpisuje w wyszukiwarce etc.
Ze stworzonej w ten sposób bazy będzie można wybierać dane o użytkownikach, których profile (zachowania) najlepiej odpowiadają potrzebom reklamodawcy w przypadku konkretnej kampanii, wykorzystując w tworzeniu takich „targetów” praktycznie dowolną liczbę filtrów. Co więcej, zaawansowana platforma technologiczna daje także możliwości elastycznego modyfikowania takiego „targetu”, tak by wpływać na skuteczność kampanii już w trakcie jej trwania.
– Targetowanie behawioralne to szansa dla reklamodawców na dużo lepsze dopasowanie ich działań do rzeczywistych potrzeb internautów, a więc na skuteczniejsze prowadzenie kampanii reklamowych online. Szczegółowa analiza zachowań internauty pozwala z dużo większym prawdopodobieństwem zaprezentować mu reklamę, która nie tylko nie będzie go irytować, ale wręcz będzie dla niego dodatkową wartością. Jest to narzędzie wyśmienicie nadające się do realizacji celów zarówno wizerunkowych jak i bezpośrednich, sprzedażowych – mówi Piotr Kowalczyk, kierownik działu produktu reklamowego w Grupie Onet.pl SA.
Pełne rozwiązanie technologiczne do obsługi działań targetowanych behawioralnie dostarcza Grupie Onet.pl SA zewnętrzna zagraniczna firma. Platforma ma być zintegrowana z serwerem reklam Atlas/Accipiter AdManager, z którego Grupa Onet.pl korzysta do emisji kampanii reklamowych.
Wydatki na reklamę targetowaną behawioralnie na zachodnich rynkach rosną bardzo dynamicznie. Według prognoz firmy eMarketer wartość rynku reklamy behawioralnej w USA sięgnie w tym roku 1 mld dol., w przyszłym roku 1,65 mld dol. a w 2010 już 2,6 mld dol. (raport „Behavioral Targeting: Advertising Gets Personal, czerwiec 2007).
Wpisy promowane
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
- Zalety Audi Perfect LeaseAudi Perfect Lease to propozycja dla tych, którzy pragną cieszyć się nowoczesnymi autami marki Audi, nie obciążając jednorazowo swojego budżetu. ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.