Intensywna kampania reklamowa lokalizatora internetowego DoCelu.pl startuje od połowy września. Kierowana jest do osób w wieku 20-40 lat, mieszkańców dużych i średnich miast. Swym zasięgiem obejmie wszystkie dostępne kanały komunikacji: telewizję, kino, prasę, outdoor, radio oraz Internet
Motywem przewodnim kampanii jest hasło „Można prościej”. W tym kontekście przygotowana została również kreacja graficzna. Visual kampanii przedstawia dwa sposoby dotarcia do danego miejsca – pierwszy skomplikowany (zaznaczony na czerwono), drugi bardzo prosty i zaznaczony na niebiesko. Obie trasy układają się następnie w kształt będący symbolem miejsca, do którego zmierzamy: kwiat symbolizuje kwiaciarnię, klucz płaski – warsztat samochodowy, a widelec i łyżka – restaurację. Na podobnym scenariuszu – trudniejszej i łatwiejszej trasy – opierają się również spoty: radiowy i kinowo-telewizyjny.
„Kampania DoCelu.pl, którą właśnie uruchamiamy, to w rzeczywistości drugi flight działań promocyjnych dla naszego lokalizatora. Pierwszy etap komunikacji rozpoczęliśmy jeszczew lipcu, kiedy do testowania serwisu zaangażowaliśmy liderów opinii.” – mówi Joanna Pawlak, Dyrektor Pionu Marketingu i Sprzedaży w Wirtualnej Polsce. „Pierwszy raz w historii WP stworzyliśmy wtedy serwis dedykowany ocenie nowo wdrażanego produktu, a opinie na temat lokalizatora docelu.pl zebraliśmy nie tylko od użytkowników WP, ale w przeważającej ilości od osób spoza portalu, których ze względu na ponadprzeciętną aktywność w sieci określiliśmy mianem liderów opinii.” – dodaje Joanna Pawlak.
Obecny flight kampanii prowadzony będzie we wszystkich mediach: w telewizji (m.in. Superstacja, 4FunTV, TVBiznes), w kinie (sieć CinemaCity), w prasie (tygodniki opinii, dzienniki, magazyny), w radiu (m.in. Radio Zet, Trójka, RMF FM), na outdoorze (billboardy, fullbacki – reklama na autobusach oraz nośniki typu premium) i w Internecie (także serwisy poza WP).
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.