Dom mediowy ACR, należący do grupy K2 Internet zaoferował usługi z zakresu tzw. „Performance Marketingu”, czyli działań reklamowych w Internecie ukierunkowanych na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www, lub zakup produktu on-line.
Istotą Performance Marketingu jest przeniesienie na dom mediowy pełnej odpowiedzialności za wyniki kampanii w Internecie. Reklamodawca nie płaci, tak jak w tradycyjnym modelu, za wyświetlenie milionów reklam, których przyszła skuteczność jest nieznana, ale za pozyskanie poprzez Internet określonej liczby klientów, rejestracji w serwisie czy innej precyzyjnie zdefiniowanej akcji grupy docelowej.
„Potrafimy wziąć odpowiedzialność nie tylko za sprowadzanie ruchu na stronę www, ale także za skuteczność działania tej strony. Tym samym reklamodawca nie musi kupować reklamy, może kupić efekt jej działania.” – mówi Prezes ACR, Jolanta Zaczek.
Działania Performance Marketingu mogą być oparte na praktycznie każdej z dostępnych form reklamy online. Jednak najlepsze efekty uzyskuje się w oparciu o narzędzia specjalistyczne takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing afiliacyjny, email-marketing oraz direct response adveritsing. Jednak to nie same narzędzia reklamowe są głównym wyróżnikiem Performance Marketingu, ale ich bieżące monitorowanie i optymalizowanie w trakcie trwania kampanii, a nie po jej zakończeniu. Performance Marketing realizowany jest w krótkich, nawet kilkudniowych cyklach – po każdym kolejnym „uderzeniu” sprawdzane są, a następnie optymalizowane efekty każdego elementu kampanii. Dla przykładu w ciągu zaledwie jednomiesięcznej kampanii, serwis WWW może więc być nawet kilkukrotnie przebudowany.
W kampaniach internetowych najczęściej sukces definiuje to, ile osób zobaczyło i kliknęło w reklamę, podczas gdy prawdziwą miarą sukcesu kampanii powinien być wskaźnik konwersji – mówiący o tym, ile z osób, które kliknęły w reklamę, zrealizowało następnie na stronie oczekiwaną akcję. Takie podejście gwarantuje efektywne wykorzystanie budżetu kampanii i ma być podstawą Performance Marketingu prowadzonego przez ACR.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.