Dom mediowy ACR, należący do grupy K2 Internet zaoferował usługi z zakresu tzw. „Performance Marketingu”, czyli działań reklamowych w Internecie ukierunkowanych na wywołanie konkretnej i mierzalnej reakcji odbiorców, jak na przykład wypełnienie formularza na stronie www, lub zakup produktu on-line.
Istotą Performance Marketingu jest przeniesienie na dom mediowy pełnej odpowiedzialności za wyniki kampanii w Internecie. Reklamodawca nie płaci, tak jak w tradycyjnym modelu, za wyświetlenie milionów reklam, których przyszła skuteczność jest nieznana, ale za pozyskanie poprzez Internet określonej liczby klientów, rejestracji w serwisie czy innej precyzyjnie zdefiniowanej akcji grupy docelowej.
„Potrafimy wziąć odpowiedzialność nie tylko za sprowadzanie ruchu na stronę www, ale także za skuteczność działania tej strony. Tym samym reklamodawca nie musi kupować reklamy, może kupić efekt jej działania.” – mówi Prezes ACR, Jolanta Zaczek.
Działania Performance Marketingu mogą być oparte na praktycznie każdej z dostępnych form reklamy online. Jednak najlepsze efekty uzyskuje się w oparciu o narzędzia specjalistyczne takie jak marketing w wyszukiwarkach, marketing afiliacyjny, email-marketing oraz direct response adveritsing. Jednak to nie same narzędzia reklamowe są głównym wyróżnikiem Performance Marketingu, ale ich bieżące monitorowanie i optymalizowanie w trakcie trwania kampanii, a nie po jej zakończeniu. Performance Marketing realizowany jest w krótkich, nawet kilkudniowych cyklach – po każdym kolejnym „uderzeniu” sprawdzane są, a następnie optymalizowane efekty każdego elementu kampanii. Dla przykładu w ciągu zaledwie jednomiesięcznej kampanii, serwis WWW może więc być nawet kilkukrotnie przebudowany.
W kampaniach internetowych najczęściej sukces definiuje to, ile osób zobaczyło i kliknęło w reklamę, podczas gdy prawdziwą miarą sukcesu kampanii powinien być wskaźnik konwersji – mówiący o tym, ile z osób, które kliknęły w reklamę, zrealizowało następnie na stronie oczekiwaną akcję. Takie podejście gwarantuje efektywne wykorzystanie budżetu kampanii i ma być podstawą Performance Marketingu prowadzonego przez ACR.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.