Firma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.
Spil Games posiada największą międzynarodową sieć serwisów z grami casual – 49 serwisów z grami w 19 wersjach językowych przyciągają ponad 100 milionów użytkowników. Grupa specjalizuje się w grach online skierowanych do trzech grup wiekowych, z których najliczniejszą stanowią osoby między 16 a 34 rokiem życia. Ubiegły rok był dla Spils Games bardzo udany: grupa zwiększyła swój udział w amerykańskim rynku o 269% (a w globalnym o 125%) i zyskała status największej sieci gier on-line.
W Polsce Spil Games posiada trzy serwisy: gry.pl, minigry.pl oraz girlsgogames.pl. Najważniejszym z nich i posiadającym największy zasięg jest serwis gry.pl (prawie 3 mln). Porozumienie między firmami daje AdAction wyłączność na sprzedaż reklam właśnie w tym serwisie. Umowa będzie obowiązywać do końca 2009 roku.
– Serwisy Spil Games generują w Internecie ruch zbliżony do serwisu z grami w portalu Yahoo! Powierzenie nam wyłączności na sprzedaż reklam w ich grach w Polsce to między innymi docenienie naszych wysokich kompetencji w zakresie advergamingu i wykorzystaniu gier jako narzędzia promocji i reklamy. – mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający AdAction.
AdAction dynamicznie rozwija partnerskie relacje za największymi światowymi przedstawicielami branży gier – w październiku firma podpisała porozumienie z największą międzynarodową siecią reklamy w grach IGA Worldwide. Umowa ze Spil Games jest kolejnym partnerstwem z dużym, międzynarodowym graczem z sektora rozrywki online.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.