AdAction współpracuje ze Spil Games

Firma AdAction rozpoczęła współpracę ze Spil Games, międzynarodową grupą specjalizującą się w dostarczaniu darmowych gier online. Na mocy zawartej umowy AdAction będzie wyłącznym sprzedawcą reklam w grach oferowanych przez gry.pl, polski serwis należący do Spil Games.

Spil Games posiada największą międzynarodową sieć serwisów z grami casual – 49 serwisów z grami w 19 wersjach językowych przyciągają ponad 100 milionów użytkowników. Grupa specjalizuje się w grach online skierowanych do trzech grup wiekowych, z których najliczniejszą stanowią osoby między 16 a 34 rokiem życia. Ubiegły rok był dla Spils Games bardzo udany: grupa zwiększyła swój udział w amerykańskim rynku o 269% (a w globalnym o 125%) i zyskała status największej sieci gier on-line.

W Polsce Spil Games posiada trzy serwisy: gry.pl, minigry.pl oraz girlsgogames.pl. Najważniejszym z nich i posiadającym największy zasięg jest serwis gry.pl (prawie 3 mln). Porozumienie między firmami daje AdAction wyłączność na sprzedaż reklam właśnie w tym serwisie. Umowa będzie obowiązywać do końca 2009 roku.

– Serwisy Spil Games generują w Internecie ruch zbliżony do serwisu z grami w portalu Yahoo! Powierzenie nam wyłączności na sprzedaż reklam w ich grach w Polsce to między innymi docenienie naszych wysokich kompetencji w zakresie advergamingu i wykorzystaniu gier jako narzędzia promocji i reklamy. – mówi Jacek Jankowski, dyrektor zarządzający AdAction.

AdAction dynamicznie rozwija partnerskie relacje za największymi światowymi przedstawicielami branży gier – w październiku firma podpisała porozumienie z największą międzynarodową siecią reklamy w grach IGA Worldwide. Umowa ze Spil Games jest kolejnym partnerstwem z dużym, międzynarodowym graczem z sektora rozrywki online.

www.adaction.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top