Adexon z ofertą reklamy RTB na Facebooku i w Google

Opublikowano: 16 lipca 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Adexon, sieć reklamowa wykorzystująca technologię RTB (Real Time Bidding), dzięki umowie z AdForm od lipca wykorzystuje powierzchnię reklamową Facebook Exchange, Google Display Network i polskich wydawców takich jak Onet, WP, Interia czy Gazeta.pl.

AdForm to duńska spółka o międzynarodowym zasięgu, dostarczająca rozwiązania adserwerowe i platformę Demand Side Platform.

adexon_logo_300x90Zastosowanie platformy do zarządzania kampaniami dla naszych klientów pozwala na kontrolowanie w jednym miejscu bardzo dużego zasięgu oraz na prowadzenie dynamicznych kampanii remarketingowych. Adexon już zrealizował kilka kampanii z wykorzystaniem platformy AdForm. Wyniki tych kampanii pokazują, że algorytmy optymalizujące emisję kampanii graficznych faktycznie działają i pozwalają zbliżyć się do efektywności, jaką dają kampanie realizowane w wyszukiwarkach – powiedział Adam Dyba, CEO Adexon.

Adexon skupia witryny o zasięgu na poziomie 15 mln UU, które generują blisko 200 mln odsłon reklam miesięcznie.

Sylwester KozakAdexon z ofertą reklamy RTB na Facebooku i w Google

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.