Adkontekst Exclusive od NetSprint.pl i WP.pl

NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska wprowadzają nowy produkt – Adkontekst Exclusive. Jest to reklama kontekstowa wyświetlana w sieci Adkontekst, która oprócz typowego tekstu reklamowego zawiera dodatkowo element graficzny (np. logo reklamodawcy). Nowy produkt pozwala klientom NetSprint.pl i WP na wyróżnienie swojej reklamy i tym samym na zwiększenie jej skuteczności. Adkontekst Exclusive umożliwia również serwisom partnerskim uzyskanie wyższych przychodów z wyświetlania reklam kontekstowych.
Adkontekst Exclusive, podobnie jak tradycyjna reklama tekstowa w sieci kontekstowej, dopasowuje się do treści artykułów i stron internetowych, a także do charakteru całego serwisu. W praktyce oznacza to, że reklama pojawia się tylko na stronach powiązanych tematycznie z jej zawartością.

Forma Adkontekst Exclusive umożliwia wyświetlanie na serwisach partnerskich tylko jednej reklamy – w odróżnieniu od tradycyjnej formy tekstowej, która pozwala na emisję np. trzech reklam w ramach jednej kreacji. Wyróżnienie reklamy poprzez dodanie elementu graficznego znacząco zwiększa szansę jej zauważenia przez potencjalnego klienta i przejścia na stronę reklamodawcy w celu zapoznania się z jego ofertą. Elementy graficzne reklamy, takie jak logo, pomagają zbudować świadomość marki i zwiększyć jej rozpoznawalność.

Reklamodawca ma możliwość łatwego zarządzania kampanią realizowaną w modelu Adkontekst Exclusive. Uruchomienie kampanii zajmuje maksymalnie kilkanaście minut i nie wymaga współpracy z grafikiem. Reklamodawca może zdecydować o umieszczeniu reklamy w grupie serwisów związanych z określona tematyką (np. finanse, motoryzacja, nieruchomości) lub wręcz na wybranych przez siebie pojedynczych witrynach.

Podobnie jak tekstowe reklamy kontekstowe, nowa forma reklamy jest rozliczana w korzystnym dla reklamodawcy modelu Pay per Click. Oznacza to, że klient płaci tylko i wyłącznie za bezpośredni efekt reklamy, czyli za przejście internauty na jego stronę WWW. Ten model rozliczeń odróżnia Adkontekst Exclusive od tradycyjnej internetowej reklamy graficznej, która najczęściej rozliczana jest na odsłony.

Ze względu na wyższą cenę za kliknięcie, Adkontekst Exclusive ma większą szansę na pojawienie się na serwisach partnerskich niż tradycyjna reklama tekstowa, „ Przywiązujemy dużą wagę do utrzymania w naszej sieci witryn wysokiej jakości. Poprzez wprowadzenie unikalnych produktów reklamowych umożliwiamy naszym partnerom znaczny wzrost przychodów” – komentuje Artur Banach, Prezes Zarządu NetSprint.pl.

Oficjalne wprowadzenie nowego produktu zostało poprzedzone testami w portalu Wirtualna Polska, które przyniosły bardzo dobre rezultaty. Obecnie Adkontekst Exclusive oferowany jest w 2 formach reklamowych: billboard o rozmiarze 750×100 pikseli oraz rectangle o rozmiarze 300×250 pikseli. NetSprint.pl i Wirtualna Polska planują w przyszłości wzbogacenie oferty o nowe formy tej reklamy. Adkontekst Exclusive jest rozliczany w modelu aukcyjnym – reklamodawca sam deklaruje cenę, jaką chce zapłacić za kliknięcie. Minimalna kwota to 50 groszy netto. Im wyższa cena, tym częściej reklama będzie prezentowana.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top