AdOcean podbija Rumunię

Opublikowano: 9 czerwca 2009. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W wyniku wygranego przetargu AdOcean zdobył pierwszego klienta na rynku rumuńskim. Jest nim Neogen – największy na rynku Europy Środkowo-Wchodniej właściciel portali społecznościowych, portali pracy, zajmujący się także marketingiem on-line. W Rumunii Ad Ocean planuje zdobywanie kolejnych kontraktów. W najbliższej przyszłości firma chce wejść również do Słowenii.

AdOcean specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych technologii adserwerowych. Firma oferuje własną, unikalną technologię oraz narzędzia analityczne do efektywnego zarządzania i emisji reklam w Internecie. W Rumunii swoją działalność AdOcean rozpoczął od 1 maja br.

„Rumuński Internet rozwija się bardzo szybko. Dowodem na to są statystyki, które pokazują, że w 2000 roku zaledwie 3,6% społeczeństwa korzystało z internetu. Dziś ta liczba jest o wiele większa i wynosi 36%. Wraz ze wzrostem liczby użytkowników rozwijają się firmy internetowe. Za tym idą coraz większe wydatki na reklamę on-line, które w 2008 roku wyniosły  18mln €.”, powiedział Catalin Emilian, Country Manager.

W tym roku celem strategicznym spółki, obecnej na 11 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, jest wzmocnienie pozycji w Bułgarii, Rumunii i Chorwacji.

„W pierwszej kolejności planujemy rozpocząć współpracę z kilkoma firmami z pierwszej dziesiątki. To pozwoli nam osiągnąć dobrą pozycję na rynku oraz zdobyć zaufanie do naszego produktu. W dalszej perspektywie skupimy się na podejmowaniu współpracy z mniejszymi podmiotami”, powiedział Andrzej Purchla, Executive Director AdOcean.

Neogen nie jest pierwszą firmą, która współpracuje z AdOcean w kilku krajach jednocześnie. Pierwszym takim klientem był Adnet, który zdecydował się na implementację systemu AdOcean  w Polsce i w republikach bałtyckich. Do grona klientów AdOcean należą najwięksi europejscy gracze, tacy jak Adnet, WebGround Group, Centrum Cz, Vodafone, Delfi.

Firma  powstała w 2004 roku, od 2009 roku jest członkiem IAB Polska. AdOcean to system nowej generacji, który wykorzystuje zaawansowaną technologicznie platformę emisji reklam w internecie.  Jego zdecentralizowana architektura pozwala na efektywną obsługę dużej ilości wyświetleń reklamy. System emisyjny został zaprojektowany w sposób umożliwiający bezkolizyjne wprowadzanie usprawnień i aktualizacji przy zachowaniu ciągłości emisji reklam. Rzetelność statystyk dotyczących emisji zapewniona jest przez wysoką jakość zintegrowanego z AdOcean systemu monitorowania kampanii gemiusDirectEffect.

www.adocean-global.com

Hanna LaskowskaAdOcean podbija Rumunię

Podziel się!

O autorze

hania