Portfolio AdTotal rozszerzyło się o kilkanaście popularnych serwisów kobiecych. Włączając je do sieci reklamowej Wirtualna Polska wzmacnia pakiety tematyczne Lifestyle oraz Kobieta, proponując klientom dotarcie do jeszcze szerszej grupy użytkowniczek Internetu.
Głównym celem poszerzenia oferty naszej sieci reklamowej o kolejne serwisy dla pań jest wzrost jej konkurencyjności. Pozyskanie atrakcyjnych marketingowo grup docelowych uzupełnia portfolio AdTotal o target aktywnych kobiet, które porad na temat mody, urody, zdrowia szukają w Internecie. Serwisy, które dołączyły do sieci znacząco wzmacniają kategorie Styl Życia oraz Kobieta AdTotal. – mówi Agnieszka Ferenc z Zespołu Zakupu Powierzchni Reklamowej dla Sieci Adtotal.
Wśród nowych serwisów znalazły się Szafa.pl, Female.pl, Uroda.com, Stylistka.pl, Fajnamama.pl oraz Przepisy.net. Serwisy te, według badania Megapanel z maja 2010, docierają do ok. 1.8 mln użytkowników.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!