Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Opublikowano: 5 marca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Adv.pl stworzyło komunikację e-marketingową dla nowego produktu Nestle – Smacznej Zupy WINIARY- wykorzystując między innymi serwis produktowy pierwszapodomowej.pl.
Jest on uzupełnieniem komunikacji marketingowej w telewizji i prasie. Serwis oraz wspierająca go kampania reklamowa wystartowały w ostatnim tygodniu lutego. Kampania potrwa do połowy kwietnia 2008.

Smaczna Zupa jest kierowana do pracujących mieszkańców miast, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, z szerokiej grupy wiekowej (20-50), poszukujących wygodnych rozwiązań na szybką, ciepłą przekąskę  w ciągu dnia.

Adv.pl dla Smacznych Zup WINIARY 1

Adv.pl, zwracając się ku grupie docelowej, stworzyło serwis nawiązujący do tematyki biurowej, jednak w konwencji promocyjno-rozrywkowej. Na stronie użytkownik nie tylko pozna zalety Smacznej Zupy, ale także zagra w ciekawe gry. Ma do wyboru darta, grę zręcznościową, badająca wydajność zespołu, oraz „smaczne” memory. Poza tym może wziąć udział w „Konkursie biur(k)owym”. Wystarczy, że zrobi zdjęcie swojego nietuzinkowego biurka i opublikuje je na stronie.

Kampanię w mediach opracowała firma Mediaedge:cia.

pierwszapodomowej.pl

Sylwester KozakAdv.pl dla Smacznych Zup WINIARY

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.