Marketing afiliacyjny, który od lat szybko rozwija się w USA i Europie Zachodniej, odnosi coraz większe sukcesy w Polsce. Novem, jeden z liderów tego rynku w kraju, prognozuje podwojenie przychodów w 2009 r.
Liczba klientów Novem w 2008 roku przekroczyła 100 – czterokrotnie więcej niż w 2007. W bieżącym roku firma prognozuje dalszy, dynamiczny rozwój. Szeroki zasięg i efektywną realizację kampanii zapewnia, ciągle powiększana, sieć wydawców obejmująca obecnie kilkadziesiąt tysięcy witryn internetowych.
Jacek Pasławski, Prezes Zarządu Novem, sukces idei afiliacji tłumaczy unikalnością w podejściu do obsługi klientów – „Wyróżnia nas to, że współpracujemy z klientami na każdym etapie programu partnerskiego – przygotowujemy kreacje, uruchamiamy i prowadzimy kampanie, ale rozliczamy się wyłącznie za osiągane efekty” – mówi.
W ostatnim badaniu polskich wydatków na reklamę internetową, przeprowadzonym przez IAB oraz PwC (AdEx 2008), udział reklamy rozliczanej za efekt oszacowano na 14% łącznych wydatków. Sądząc po ekspansji tego modelu biznesu rozliczania reklamy w krajach, gdzie wykorzystanie internetu w celach marketingowych jest znacznie bardziej powszechne, również u nas będzie się on nadal bardzo szybko rozwijał.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.