Agito.pl rozszerza ofertę o książki

Opublikowano: 3 kwietnia 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Agito.pl (Grupa Allegro) dodaje do swojej oferty nową kategorię – książki. W e-sklepie dostępne są m.in. tytuły dla dzieci i młodzieży, fantastyka, pozycje obcojęzyczne, reportaże, podręczniki, poradniki, literatura piękna oraz kryminały. Docelowo w ofercie Agito.pl znaleźć ma się ponad 100 tys. książek.

Wciąż rozszerzamy wachlarz oferowanych towarów. Elektronika już dawno przestała być naszą jedyną kategorią produktową. Książki, obok produktów dla dzieci, do domu i ogrodu, czy kosmetyków to kolejna kategoria, która sprawia, że Agito.pl przyciąga coraz więcej fanów zakupów w sieci – powiedziała Joanna Kuzdak, prezes Agito.pl.

Agito książki

Sklep w ubiegłym roku otworzył sześć nowych punktów odbioru osobistego w największych polskich miastach. Wprowadził także raty PayU, dzięki którym możliwe jest zrobienie zakupów na raty bez wychodzenia z domu oraz bez zaświadczeń o zarobkach i zatrudnieniu, papierowej umowy i zamawiania kuriera – wystarczy oświadczenie oraz zgoda na wgląd do wyciągu z konta online użytkownika.

Agito.pl na polskim rynku obecne jest ponad 10 lat. Swoją działalność sklep rozpoczynał od sprzedaży sprzętu komputerowego i fotograficznego. Dziś, oprócz wspomnianych powyżej kategorii, w Agito.pl można kupić m.in. sprzęt AGD i RTV, wyposażenie domu i ogrodu, produkty dla dzieci, kosmetyki, sprzęt sportowy czy motoryzacyjny.

Dawid ZarazińskiAgito.pl rozszerza ofertę o książki

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.