W portalu www.bzwbk.pl w dziale ’Dla Firmy’ uruchomiono nowy kanał tematyczny – Agrobiznes. Nowy serwis skupia w jednym miejscu informacje bankowe, związane tematycznie z rolnictwem i szeroko pojętym agrobiznesem.
Zawartość nowego kanału jest przygotowana z myślą przede wszystkim o rolnikach i przedstawicielach sektora rolno-spożywczego. Głównym celem jaki przyświecał tworzeniu Agrobiznesu było zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji dla tej grupy klientów – zarówno z oferty Banku jak i szeregu informacji dodatkowych.
Powstanie kanału Agrobiznes jest związane z pojawieniem się w ofercie Banku Agro Pakietu – specjalnej oferty BZ WBK dla rolników, obejmującej m.in. kredyty obrotowe, inwestycyjne, komercyjne, dotowane z dopłatami ARMiR.
'Począwszy od maja ubiegłego roku serwis www.bzwbk.pl przeszedł bardzo duże zmiany. Zmieniliśmy dotychczasowy produktowy charakter portalu i stworzyliśmy nowy rodzaj serwisu skupionego wokół potrzeb finansowych klientów. Jesteśmy bankiem, który jest elastyczny
i dostosowuje oraz rozszerza swoją ofertę, tak aby spełniać potrzeby różnych grup klientów. Zadaniem naszego nowego serwisu – Agrobiznes – jest właśnie pomoc w realizacji potrzeb finansowych naszych klientów z sektora rolniczego i rolno-spożywczego’ – powiedział Michał Szymoniak z Departamentu Promocji Marki BZ WBK.
Za technologiczne rozwiązanie serwisów internetowych www.bzwbk.pl odpowiada firma Blue Media z Sopotu. Firma Artegence z Warszawy jest odpowiedzialna za design i architekturę informacyjną, natomiast za przygotowanie zawartości tekstowej odpowiada Conecto z Poznania.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.