W portalu www.bzwbk.pl w dziale ’Dla Firmy’ uruchomiono nowy kanał tematyczny – Agrobiznes. Nowy serwis skupia w jednym miejscu informacje bankowe, związane tematycznie z rolnictwem i szeroko pojętym agrobiznesem.
Zawartość nowego kanału jest przygotowana z myślą przede wszystkim o rolnikach i przedstawicielach sektora rolno-spożywczego. Głównym celem jaki przyświecał tworzeniu Agrobiznesu było zebranie w jednym miejscu wszystkich informacji dla tej grupy klientów – zarówno z oferty Banku jak i szeregu informacji dodatkowych.
Powstanie kanału Agrobiznes jest związane z pojawieniem się w ofercie Banku Agro Pakietu – specjalnej oferty BZ WBK dla rolników, obejmującej m.in. kredyty obrotowe, inwestycyjne, komercyjne, dotowane z dopłatami ARMiR.
'Począwszy od maja ubiegłego roku serwis www.bzwbk.pl przeszedł bardzo duże zmiany. Zmieniliśmy dotychczasowy produktowy charakter portalu i stworzyliśmy nowy rodzaj serwisu skupionego wokół potrzeb finansowych klientów. Jesteśmy bankiem, który jest elastyczny
i dostosowuje oraz rozszerza swoją ofertę, tak aby spełniać potrzeby różnych grup klientów. Zadaniem naszego nowego serwisu – Agrobiznes – jest właśnie pomoc w realizacji potrzeb finansowych naszych klientów z sektora rolniczego i rolno-spożywczego’ – powiedział Michał Szymoniak z Departamentu Promocji Marki BZ WBK.
Za technologiczne rozwiązanie serwisów internetowych www.bzwbk.pl odpowiada firma Blue Media z Sopotu. Firma Artegence z Warszawy jest odpowiedzialna za design i architekturę informacyjną, natomiast za przygotowanie zawartości tekstowej odpowiada Conecto z Poznania.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.