AHA fascynuje Gentlemanem

Agencja AHA przygotowała dla miesięcznika Gentleman kampanię reklamową. Kampania rusza wraz z wejściem na rynek wrześniowego numeru magazynu.

AHA stworzyła koncepcję „Gentlemana nowej generacji”. Kampania reklamowa ma na celu zbudowanie nowego wizerunku magazynu – miesięcznika dla ludzi nowoczesnych i niekonwencjonalnych. Jest skierowana zarówno do dotychczasowych czytelników, jak również do wszystkich osób zainteresowanych podobną tematyką. Przekaz ma trafić także do nowych czytelników, którzy odczuwają potrzebę delektowania się lekturą pism oryginalnych i nieszablonowych.

AHA fascynuje Gentlemanem 1Kampania składa się z trzech motywów wizualizujących fascynację czasopismem. Ludzie zajęci lekturą nowego Gentlemana zapominają o otaczającej ich czasoprzestrzeni. Na jednym z motywów zaczytany człowiek oddał się lekturze w barze. Bar zamknięto, posprzątano, a krzesło czytającego wraz z nim odwrócono i założono na stół. A on nadal czyta. Na drugim motywie zaczytany człowiek usiadł na parapecie sklepowej wystawy. Przechodnie zostawiający przed sklepem swoje rowery, jeden zaparkowali miedzy nogami czytającego. A on czyta nadal. Trzeci motyw przedstawia przeprowadzkę, podczas której czytelnik zafascynowany lekturą pozwolił wynieść się z domu razem z meblami. I nadal czyta. Motywom towarzyszą inteligentnie dowcipne headliny.

„Dla czasopism zrobiono już na świecie masę kampanii, trudno jest zafascynować przekazem w inteligentny sposób. Takie wyzwania prowokują kreatywność i pobudzają do działań nieszablonowych” – mówi Jarosław Betlej, Prezes Agencji AHA. „Brand Gentlemana ma się kojarzyć z burzeniem konwencji. Chcemy stworzyć nowy oryginalny styl i fascynację czasopismem”.

Twórcy kampanii zajęli się również odmłodzeniem samego magazynu. Zmian w układzie i szacie graficznej pisma, zazwyczaj dokonują graficy wydawnictwa. Zlecenie części tej pracy agencji reklamowej jest sytuacją rzadko spotykaną na rynku prasy. Kampania prowadzona będzie w: Home & Market, Rezydencje, Gazeta Finansowa, Mediaquest. Potrwa do końca roku 20002.

„Potrzebujemy działań niekonwencjonalnych, ocierających się o skandal, ale nie przekraczających granic dobrego smaku. Tym tropem chcemy iść dalej” – dodaje Piotr Bachurski.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top