AliExpress – globalny portal internetowy, ogłosił właśnie nawiązanie współpracy ze Szkołą Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) oraz Cracow Fashion Week. W ramach podjętych dział, AliExpress zostało głównym partnerem tego modowego wydarzenia na przynajmniej rok.

Dzięki współpracy, Cracow Fashion Week organizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania oraz Miasto Kraków, zyskać ma możliwość otworzenia się na 150 milionową grupę klientów, którzy korzystają z AliExpress. Współpraca AliExpress i organizatorów pokazu to także start corocznej akcji promocyjnej „AliExpress Anniversary Sale”, która potrwa od 20 marca do końca miesiąca.
Poprzez naszą współpracę z Cracow Fashion Week chcemy dać możliwość zarówno organizatorom wydarzenia, jak i polskim projektantom, pozycjonowania się oraz budowania własnej marki, wśród naszych globalnych klientów i użytkowników – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress
W czasie Gali Cracow Fashion Awards, która odbędzie się 9 marca w Centrum Kongresowym ICE Kraków, zobaczymy pierwszy przykład artystycznej współpracy Cracow Fashion Week z AliExpress. Młody projektant Piotr Popiołek, absolwent Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU), zaprezentuje autorską kolekcję inspirowaną AliExpress.
Kolekcja ilustruje misję platformy sprzedażowej, jednocześnie zachowując charakterystyczne cechy twórczości projektanta. Hasła przewodnie to uniwersalność, nowoczesność i unisex. Piotr Popiołek jest laureatem wielu międzynarodowych nagród, a także zwycięzcą konkursu Cracow Fashion Awards 2017 – informują organizatorzy.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.