AliExpress – globalny portal internetowy, ogłosił właśnie nawiązanie współpracy ze Szkołą Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU) oraz Cracow Fashion Week. W ramach podjętych dział, AliExpress zostało głównym partnerem tego modowego wydarzenia na przynajmniej rok.
Dzięki współpracy, Cracow Fashion Week organizowany przez Szkołę Artystycznego Projektowania oraz Miasto Kraków, zyskać ma możliwość otworzenia się na 150 milionową grupę klientów, którzy korzystają z AliExpress. Współpraca AliExpress i organizatorów pokazu to także start corocznej akcji promocyjnej „AliExpress Anniversary Sale”, która potrwa od 20 marca do końca miesiąca.
Poprzez naszą współpracę z Cracow Fashion Week chcemy dać możliwość zarówno organizatorom wydarzenia, jak i polskim projektantom, pozycjonowania się oraz budowania własnej marki, wśród naszych globalnych klientów i użytkowników – mówi Gary Topp, Senior Operation Manager w AliExpress
W czasie Gali Cracow Fashion Awards, która odbędzie się 9 marca w Centrum Kongresowym ICE Kraków, zobaczymy pierwszy przykład artystycznej współpracy Cracow Fashion Week z AliExpress. Młody projektant Piotr Popiołek, absolwent Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru (SAPU), zaprezentuje autorską kolekcję inspirowaną AliExpress.
Kolekcja ilustruje misję platformy sprzedażowej, jednocześnie zachowując charakterystyczne cechy twórczości projektanta. Hasła przewodnie to uniwersalność, nowoczesność i unisex. Piotr Popiołek jest laureatem wielu międzynarodowych nagród, a także zwycięzcą konkursu Cracow Fashion Awards 2017 – informują organizatorzy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.