Portal Gazeta.pl rozpoczął współpracę z największym internetowym serwisem aukcyjnym Allegro.pl, której efektem będzie nowa usługa dla użytkowników Gazety.pl – wirtualne licytacje. Dostęp do nowego serwisu Internauci mogą uzyskać już od dnia dzisiejszego z poziomu głównej strony portalu Gazeta.pl po kliknięciu na ikonę „Aukcje”.
Aukcje internetowe cieszą się dużą popularnością wśród użytkowników Sieci. Za pośrednictwem specjalnie przygotowanych serwisów internetowych pozwalają kupić i sprzedać praktycznie wszystko – od sprzętu komputerowego i samochodów po książki, zabawki i znaczki pocztowe. Działający w polskim Internecie od 1999 r. serwis Allegro.pl prowadzi ponad 85% wszystkich internetowych aukcji, których łączna miesięczna wartość wynosi ok. 10 mln zł. Tylko w tym roku za pośrednictwem aukcji Allegro.pl sprzedano przedmioty za łączną sumę ponad 78 milionów złotych, a dziennie pojawia się na serwisie ponad 16 tysięcy nowych rzeczy.
Serwis aukcyjny stworzony przez Agorę S.A. oraz QXL Poland wykorzystuje wszystkie mechanizmy i zawiera przedmioty dostępne na stronach Allegro.pl. Oferty pojawiające się na stronach aukcyjnych Gazeta.pl są dostępne także w Allegro.pl (i odwrotnie) oraz mogą być licytowane przez użytkowników obydwu serwisów.
Umowa pomiędzy firmą Agora S.A. (właścicielem portalu Gazeta.pl) i QXL Poland Sp. z o.o. (do której należy Allegro.pl) została zawarta na czas nieokreślony. W jej myśl Agora S.A. będzie promować wspólny serwis na stronach portalu Gazeta.pl. W zamian otrzyma wynagrodzenie z tytułu udziału w przychodach z aukcji generowanych przez użytkowników portalu Gazeta.pl.
http://www.allegro.pl
http://www.gazeta.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.