Wirtualna Polska rozpoczęła współpracę z czołowym polskim serwisem aukcyjnym Allegro.pl.
„Współpraca z Allegro jest kolejnym krokiem Wirtualnej Polski w tworzeniu profesjonalnej oferty handlu elektronicznego – mówi Marek Borzestowski, prezes Zarządu Wirtualnej Polski S.A. – Już teraz prezentujemy jedną z najszerszych ofert dotyczącą e-finansów i e-handlu w Polsce: serwisy finansowe, pasaż finansowy i handlowy, ogłoszenia, rezerwację biletów lotniczych i wycieczek W ramach przeprowadzonej ostatnio reorganizacji działań e-commerce, WP uruchomiła dwa nowe serwisy integrujące wszystkie aktywności w tym zakresie: finanse.wp.pl i zakupy.wp.pl. W tym ostatnim eksponowane miejsce zyskuje nowy serwis aukcyjny. Jesteśmy przekonani, że włączenie w struktury portalu największego i najpopularniejszego w Polsce serwisu aukcyjnego zdecyduje o atrakcyjności i bezkonkurencyjności naszej oferty e-handlowej.”
„Liczymy na to, iż dzięki współpracy z Wirtualną Polską znacząco wzrośnie tak liczba naszych użytkowników, jak i liczba umów zawieranych za pośrednictwem Allegro. – powiedział Maciej Oppeln Bronikowski, dyrektor operacyjny Allegro.pl – Współpraca powinna także korzystnie wpłynąć na jakość oferowanych usług i dostępność przedmiotów. Dla kupujących oznacza to zwiększenie ilości ciekawych produktów a dla sprzedawców większy dostęp do szerokiej rzeszy zainteresowanych zakupami użytkowników Internetu. Uważamy, że stworzenie wspólnego serwisu aukcyjnego z WP to kolejny krok milowy w rozwoju Allegro w Polsce”.
Użytkownicy poprzedniego serwisu aukcyjnego Wirtualnej Polski nie zostali pozbawieni jednak „starych” aukcji- wciąż są one aktywne pod adresem stareaukcje.wp.pl. Serwis ten będzie aktywny do 16 grudnia 2002.
W serwisie aukcyjnym obecnie jest ponad 200.000 aukcji. Allegro.pl posiada ponad 600.000 zarejestrowanych kont użytkowników oraz 3.5 mln odsłon tygodniowo.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...