Amazon ogłosił uruchomienie platformy Amazon Fulfillment Web Service. Ma ona pomóc małym dostawcom różnego rodzaju produktów w wykorzystywaniu infrastruktury tego międzynarodowego sklepu internetowego – podał ReadWriteWeb.
AFWS składa się z dwóch interfejsów programowania aplikacji – jednego „przychodzącego” i drugiego „wychodzącego”. Umożliwiają one handlowcom na wysyłanie towarów do Amazonu, a sklepowi na dystrybucję produktów wśród klientów (ci mogą składać zamówienia jak dotychczas – w witrynach sprzedawców).
Dostęp do interfejsów jest bezpłatny i otwarty – bez konieczności prowadzenia biznesowych negocjacji. Jednak Amazon pobiera prowizję za przechowywanie i wysyłkę towarów. Wszystko w ramach Amazon Fulfillment Centers, których jest 10 w USA, tyle samo w Europie i cztery w Azji.
AWFS działa w ramach Amazon Web Services – pakietu usług sieciowych, który udostępnia niewielkim firmom zaawansowaną infrastrukturę informatyczną największej na świecie księgarni internetowej w rozsądnej cenie. Nowy produkt idzie jednak o krok dalej – pozwala małym graczom na korzystanie także z fizycznej sieci dystrybucyjnej Amazonu.
Źródło: ReadWriteWeb
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.