Wydawane przez Amazon elektroniczne książki do tej pory dostępne były jedynie dla klientów Kindle Store. Firma zamierza jednak udostępnić nową linię książek na wszystkich platformach handlowych, w różnych formatach.
James Atlas, prowadzący niezależną spółkę wydawniczą Publishing Company Atlas & CO, powiedział, że ma w planach edytowanie serii krótkich biografii wydawanych przez Amazon. E-booki nie mają być sprzedawane wyłącznie w sklepie Kindle Store, ale także poza nim.
„The New York Times” informuje, że biografie pod nazwą „Amazon Lives” będą zawierały od 25 do 40 tys. słów, a wydawnictwo Atlas będzie edytować co najmniej 12 z dostępnych pozycji. Pierwsze tytuły ukażą się w czerwcu 2013 roku. Wersje drukowane biografii będzie publikować Houghton Mifflin Harcourt.
Komentatorzy zastanawiają się, jak na takie „uwolnienie” e-booków zareagują konkurencyjni sprzedawcy książek elektronicznych, zwłaszcza Barnes & Noble, kanadyjski Indigo czy Books-A-Milion. Firmy te zapowiedziały już, że nie będą udostępniać wersji drukowanych tytułów wydawanych przez Amazon. W przyszłości może to jednak ulec zmianie.
Warto również podkreślić, że nadchodzące publikacje e-booków będą najprawdopodobniej dostępne dla klientów w różnych formatach.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.