Amazon zaoferuje czytnik e-booków

Jesteś związany z branżą e-commerce?
Zapisz się do newslettera, aby otrzymywać na bieżąco informacje, raporty, zapowiedzi wydarzeń branżowych oraz praktyczne porady wspierające Twój rozwój!

W najbliższy poniedziałek podczas prezentacji w Nowym Jorku handlowy gigant Amazon przedstawi swoje nowe narzędzie – czytnik e-booków o nazwie Kindle – podał news.com.
Urządzenie będzie wyposażone w kartę sieciową typu Wi-Fi. Umożliwi to podłączenie się do e-sklepu Amazonu i zakup książek za pośrednictwem publicznych lub prywatnych hotspotów. Gigant podpisał już umowę z jednym z dostawców usług internetowych – amerykańską firmą Sprint.

Kindle wyposażono w wyjście słuchawkowe. Dzięki temu możliwe będzie korzystanie z audiobooków. Do tego każdy użytkownik dostanie adres poczty elektronicznej. Jednak oprócz tego urządzenie nie będzie zawierało wielu dodatkowych funkcji, takich jak kalendarz czy książka adresowa.

Użytkownicy otrzymają za to dostęp do e-wydań co najmniej dwóch prestiżowych gazet – „The New York Times” i „The Wall Street Journal”. Także goście sieci hoteli „W” (w jednym z nich odbędzie się poniedziałkowa konferencja) najprawdopodobniej znajdą Kindle w swoich pokojach.

Cena dla klienta detalicznego wyniesie 399 dolarów. W ramach tego być może czytelnik otrzyma jakąś e-książkę za darmo. Amazon analizował premiery przewidziane na najbliższe tygodnie i szukał potencjalnego bestsellera.

Źródło news.com twierdzi, że prezes Amazonu Jeff Bezos był bezpośrednio zaangażowany w nowy projekt. Przesunął premierę urządzenia o rok, aby je dopracować. Chodziło między innymi o wydłużenie czasu pracy na jednym ładowaniu baterii. Drugim problemem były żmudne negocjacje z wydawcami książek i gazet. Handlowy gigant chciał mieć największą ofertę e-booków na rynku.

Wszystkiego jednak dopracować się nie udało. Z doniesień serwisu wynika, że Kindle nie będzie miał podświetlanego ekranu (tak zwany backlight). Zamiast tego w komplecie znajdzie się lampka na elastycznym ramieniu.

Źródło: news.com

Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Women TechStyle Summit 2025 (online)
20.03.2025
IV FORUM E-COMMERCE CHALLENGE
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025

Najnowsze wpisy

Scroll to Top