Firma American Express zwróciła uwagę, że spółka Google nie podpisała z nią formalnego porozumienia w sprawie nowej wersji wirtualnego portfela.
Wczoraj informowaliśmy o nowej wersji Google Wallet. Przypomnijmy:
Dotychczas, w wirtualnym portfelu od Google można było przechowywać informacje tylko o karcie CitiMasterCard lub prepaid Google. Teraz do portfolio obsługiwanych kart trafiły wszystkie karty kredytowe i debetowe Visa, MasterCard, American Express i Discover. W nowej wersji użytkownik uzyskuje również możliwość zdalnego zablokowania portfela w przypadku kradzieży lub utraty telefonu.
Jak jednak informuje przedstawiciel American Express, firma Google nie podpisała umowy w tej sprawie.
Chcemy mieć pewność, że mobilny portfel Google spełnia nasze standardy w sferze przejrzystości i jasności szczegółów transakcji. W tej chwili American Express nie ma umowy z Google na wykorzystanie naszych kart w Google Wallet – powiedział Bradley Minor z American Express w rozmowie z serwisem TechCrunch. Firma ma możliwość odcięcia użytkownikom Google Wallet dostępu do swoich kart.
Google w krótkim oświadczeniu poinformowała, że od wielu lat akceptuje American Express, Visa, MasterCard oraz Discover w transakcjach online i mobilnych. Firma prowadzi rozmowy z American Express w celu rozwiązania sporu.
Przedstawiciele Visy poinformowali, że mają z Google podpisaną stosowną umowę, podobnie jest w przypadku MasterCard.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.