Czwarta wersja systemu Android o nazwie Ice Cream Sandwich, otrzyma wtyczkę technologii Flash. Będzie jednak ostatnią platformą mobilną, dla której taka zostanie stworzona.
Firma Adobe ogłosiła niespełna dwa tygodnie temu, że kończy prace nad rozwojem wtyczki Flash dla urządzeń mobilnych. Okazuje się jednak, że technologia finał swego życia ma jeszcze przed sobą: producent zapowiedział, że do końca roku pojawi się wersja przeznaczona dla Androida 4.0.
Będzie to jednak ostatnia platforma, która otrzyma dedykowane rozwiązanie. Adobe zapowiedziała, że wydawać będzie jedynie aktualizacje bezpieczeństwa, a swe wysyłki skupi na technologiach AIR oraz HTML5, którą firma nazwała „najlepszym rozwiązaniem do tworzenia i rozwoju treści w przeglądarce dla platform mobilnych”.
Udostępnienie jeszcze jednej wersji mobilnego Flasha nie przedłuży mu życia, z czego niezadowoleni mogą być producenci sprzętu działającego w oparciu o system Android. Obsługa technologii była jednym z argumentów wysuwanych przeciwko rozwiązaniom konkurencji, zwłaszcza mobilnym produktom Apple, które już od wielu lat nie oferują obsługi flashowych treści. Decyzja oznaczać będzie także przyspieszenie rozwoju prac i wdrażania treści opartych o HTML5.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.