W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia.
Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy na nowe rynki.
Dyrektorem zarządzającym ARBOinteractive Polska został Bartosz Drozdowski, dotychczas odpowiedzialny za dział INTERNET w ARBOmedia. Dyrektorem zarządzającym ARBOmedia Polska został Krzysztof Bińkowski, dotychczasowy dyrektor działu AMBIENT/OUT OF HOME.
W strukturach polskiego oddziału ARBOinteractive dyrektorem sieci reklamowej, przyjmującej brand ARBOnetwork, została Małgorzata Lakowska, dotychczas Agency Sales Manager. Za nowe projekty webowe, w tym przede wszystkim wdrażanie w Polsce rozwiązań z innych rynków europejskich, odpowiada Grzegorz Sułkowski. Do ARBOinteractive Polska należy również biznesowa sieć reklamy internetowej BizOn media, kierowana przez Rafała Szychowskiego, system reklamy kontekstowej SmartContext oraz LogicSearch – firma SEM/SEO kierowana przez Tomasza Więckowskiego.
„Zmiany w strukturze grupy podyktowane są zwiększającym się udziałem reklamy internetowej w całkowitych wydatkach reklamowych oraz zmianą strategii grupy ARBOmedia, w której coraz większe znaczenie ma Internet. Obecnie nasz polski oddział internetowy jest największym i najbardziej innowacyjnym w całej grupie ARBOmedia. Dlatego do Warszawy postanowiliśmy przenieść centrum kompetencyjne i jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i wiedza kadry zarządzającej tego oddziału przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju w Europie. W ramach ARBOinteractive planujemy realizację wielu różnorodnych projektów z zakresu nowych mediów i nowych technologii„ – mówi Alexander Sigl, Business Development Director ARBOmedia A.G.
„Poprzez połączenie struktur z różnych krajów nastąpi większa synergia i efektywność w działaniu” – mówi Marcin Woźniak, Dyrektor zarządzający ARBOinteractive A.G. „Reklama w Internecie ulega zmianie bardzo szybko. Wymiana doświadczeń między rynkami i szybkie adoptowanie nowoczesnych rozwiązań pomoże w umocnieniu pozycji ARBOinteractive na wszystkich rynkach lokalnych i zwiększy przewagę konkurencyjną, jak również wydajność w sprzedaży reklamy na witrynach naszych partnerów” – dodaje.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.