W lutym z ARBOmedia A.G. wydzielony został nowy podmiot ARBOinteractive A.G. skupiający całość działań grupy związanych z Internetem. W jego strukturę weszły wszystkie działy internetowe europejskich oddziałów grupy ARBOmedia.
Na dyrektora zarządzającego ARBOinteractive A.G. nominowany został Marcin Woźniak. Będzie on odpowiedzialny za rozwój działań w Polsce, Czechach, Słowacji, Rumunii, Turcji i Rosji oraz ekspansje firmy na nowe rynki.
Dyrektorem zarządzającym ARBOinteractive Polska został Bartosz Drozdowski, dotychczas odpowiedzialny za dział INTERNET w ARBOmedia. Dyrektorem zarządzającym ARBOmedia Polska został Krzysztof Bińkowski, dotychczasowy dyrektor działu AMBIENT/OUT OF HOME.
W strukturach polskiego oddziału ARBOinteractive dyrektorem sieci reklamowej, przyjmującej brand ARBOnetwork, została Małgorzata Lakowska, dotychczas Agency Sales Manager. Za nowe projekty webowe, w tym przede wszystkim wdrażanie w Polsce rozwiązań z innych rynków europejskich, odpowiada Grzegorz Sułkowski. Do ARBOinteractive Polska należy również biznesowa sieć reklamy internetowej BizOn media, kierowana przez Rafała Szychowskiego, system reklamy kontekstowej SmartContext oraz LogicSearch – firma SEM/SEO kierowana przez Tomasza Więckowskiego.
„Zmiany w strukturze grupy podyktowane są zwiększającym się udziałem reklamy internetowej w całkowitych wydatkach reklamowych oraz zmianą strategii grupy ARBOmedia, w której coraz większe znaczenie ma Internet. Obecnie nasz polski oddział internetowy jest największym i najbardziej innowacyjnym w całej grupie ARBOmedia. Dlatego do Warszawy postanowiliśmy przenieść centrum kompetencyjne i jesteśmy przekonani, że wieloletnie doświadczenie i wiedza kadry zarządzającej tego oddziału przyczyni się do dalszego dynamicznego rozwoju w Europie. W ramach ARBOinteractive planujemy realizację wielu różnorodnych projektów z zakresu nowych mediów i nowych technologii„ – mówi Alexander Sigl, Business Development Director ARBOmedia A.G.
„Poprzez połączenie struktur z różnych krajów nastąpi większa synergia i efektywność w działaniu” – mówi Marcin Woźniak, Dyrektor zarządzający ARBOinteractive A.G. „Reklama w Internecie ulega zmianie bardzo szybko. Wymiana doświadczeń między rynkami i szybkie adoptowanie nowoczesnych rozwiązań pomoże w umocnieniu pozycji ARBOinteractive na wszystkich rynkach lokalnych i zwiększy przewagę konkurencyjną, jak również wydajność w sprzedaży reklamy na witrynach naszych partnerów” – dodaje.
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!