ASTER BIZNES – rozwiązania telekomunikacyjnych dla biznesu

180 mln zł przychodów z rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu chce zdobyć ASTER do 2015 r. Operator utworzył w swoich strukturach specjalny departament ASTER BIZNES odpowiedzialny za obsługę klientów biznesowych.

Za pośrednictwem nowoczesnej sieci światłowodowej będzie on oferował usługi dedykowane dla dużych, średnich przedsiębiorstw oraz przedstawicieli segmentu mikro i małych firm. Obok szerokopasmowego i mobilnego Internetu, telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz telewizji z prawem do emisji programów w miejscach publicznych, ASTER BIZNES będzie świadczył usługi transmisji danych. Klienci biznesowi będą mogli skorzystać z usług VPN, hostingu i kolokacji oraz pełnego wsparcia technicznego w zakresie: obsługi peryferyjnych urządzeń biurowych i urządzeń komputerowych, stanowisk pracy oraz zarządzania oprogramowaniem biurowym. W niedalekiej przyszłości ASTER BIZNES planuje uruchomienie usług dodanych, takich jak np. wideokonferencje czy system automatycznej, telefonicznej rezerwacji miejsc.

Do 2015 r. ASTER chce osiągnąć przychody na poziomie 180 mln złotych i 15% udział w warszawskim, krakowskim i zielonogórskim rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Najwięcej, bo 61% przychodów operator chce uzyskać świadcząc usługi dla średnich firm (od 6 do 250 pracowników). Kolejne 23% przychodów ma pochodzić z obsługi firm małych zatrudniających do pięciu osób, a pozostałe 16% z obsługi dużych przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 osób.

– Mamy wystarczający potencjał do tego, by konkurować na rynku z największymi graczami na rynku. Naszym ogromnym atutem jest jakość świadczonych usług,   a także zaplecze techniczne. Dysponujemy nowoczesną, światłowodową siecią, która gwarantuje naszym klientom pełne bezpieczeństwo, bardzo niską awaryjność i uzyskanie bardzo dobrej przepustowości, powyżej 1 Gb/s. – powiedział Janusz Arciszewski, Prezes ASTER.

ASTER chce przekonać do siebie klientów biznesowych także atrakcyjnymi cenami oraz poziomem serwisu. – W dzisiejszych czasach to podstawa świadczenia usług telekomunikacyjnych. ASTER BIZNES dysponuje Centrum Nadzoru Sieci, które kontroluje całą naszą sieć 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo, własna obsługa techniczna pozwala nam reagować szybko i dostosować się do indywidualnych wymagań Klientów. – twierdzi Robert Sababady, dyrektor ASTER BIZNES.

Jeszcze w tym roku ASTER BIZNES zamierza pozyskać trzech dużych Klientów oraz uzyskać przychody na poziomie 5 milionów złotych. Zdecydowany wzrost przychodów firma chce uzyskać w latach 2011 i 2012 – odpowiednio na poziomie 25 i 50 milionów złotych. Najwięcej, bo 40% przychodów będzie pochodzić z dostępu do Internetu, 30%
z usług głosowych, po 10% z usług transmisji danych, usług mobilnych i telewizji.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top