180 mln zł przychodów z rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu chce zdobyć ASTER do 2015 r. Operator utworzył w swoich strukturach specjalny departament ASTER BIZNES odpowiedzialny za obsługę klientów biznesowych.
Za pośrednictwem nowoczesnej sieci światłowodowej będzie on oferował usługi dedykowane dla dużych, średnich przedsiębiorstw oraz przedstawicieli segmentu mikro i małych firm. Obok szerokopasmowego i mobilnego Internetu, telefonii stacjonarnej, komórkowej oraz telewizji z prawem do emisji programów w miejscach publicznych, ASTER BIZNES będzie świadczył usługi transmisji danych. Klienci biznesowi będą mogli skorzystać z usług VPN, hostingu i kolokacji oraz pełnego wsparcia technicznego w zakresie: obsługi peryferyjnych urządzeń biurowych i urządzeń komputerowych, stanowisk pracy oraz zarządzania oprogramowaniem biurowym. W niedalekiej przyszłości ASTER BIZNES planuje uruchomienie usług dodanych, takich jak np. wideokonferencje czy system automatycznej, telefonicznej rezerwacji miejsc.
Do 2015 r. ASTER chce osiągnąć przychody na poziomie 180 mln złotych i 15% udział w warszawskim, krakowskim i zielonogórskim rynku usług telekomunikacyjnych dla biznesu. Najwięcej, bo 61% przychodów operator chce uzyskać świadcząc usługi dla średnich firm (od 6 do 250 pracowników). Kolejne 23% przychodów ma pochodzić z obsługi firm małych zatrudniających do pięciu osób, a pozostałe 16% z obsługi dużych przedsiębiorstw zatrudniających powyżej 250 osób.
– Mamy wystarczający potencjał do tego, by konkurować na rynku z największymi graczami na rynku. Naszym ogromnym atutem jest jakość świadczonych usług, a także zaplecze techniczne. Dysponujemy nowoczesną, światłowodową siecią, która gwarantuje naszym klientom pełne bezpieczeństwo, bardzo niską awaryjność i uzyskanie bardzo dobrej przepustowości, powyżej 1 Gb/s. – powiedział Janusz Arciszewski, Prezes ASTER.
ASTER chce przekonać do siebie klientów biznesowych także atrakcyjnymi cenami oraz poziomem serwisu. – W dzisiejszych czasach to podstawa świadczenia usług telekomunikacyjnych. ASTER BIZNES dysponuje Centrum Nadzoru Sieci, które kontroluje całą naszą sieć 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Dodatkowo, własna obsługa techniczna pozwala nam reagować szybko i dostosować się do indywidualnych wymagań Klientów. – twierdzi Robert Sababady, dyrektor ASTER BIZNES.
Jeszcze w tym roku ASTER BIZNES zamierza pozyskać trzech dużych Klientów oraz uzyskać przychody na poziomie 5 milionów złotych. Zdecydowany wzrost przychodów firma chce uzyskać w latach 2011 i 2012 – odpowiednio na poziomie 25 i 50 milionów złotych. Najwięcej, bo 40% przychodów będzie pochodzić z dostępu do Internetu, 30%
z usług głosowych, po 10% z usług transmisji danych, usług mobilnych i telewizji.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!