Wirtualna Polska uruchamia kolejny wspólny projekt z Dominet Bank S.A. – serwis autotu.wp.pl to kilka tysięcy ofert sprzedaży pojazdów używanych z około 200 punktów sieci Autotu, której patronuje Dominet Bank. Każda z ofert prezentowanych w Portalu WP.pl zawiera pełną informację na temat pojazdu, zasad jego zakupu, warunków kredytowych, możliwości testowania auta oraz oceny jego stanu technicznego przez rzeczoznawców Polskiego Związku Motorowego. Nowy serwis to następna, po kredytach samochodowych i lokacie Dominanta Forte, wspólna inicjatywa Dominet Banku i Wirtualnej Polski w Internecie.
'Zależy nam na dotarciu z ofertą punktów Autotu, pierwszej w Polsce sieci autoryzowanych sprzedawców samochodów używanych, do jak największej liczby osób poszukujących dobrych samochodów i atrakcyjnych warunków kredytowych. Liczymy, że nasza współpraca z Wirtualną Polską pozwoli nam dotrzeć do wielkiej rzeszy użytkowników portalu i spopularyzować sprzedaż pojazdów używanych właśnie przez Internet’ – wyjaśnia Sylwester Cacek, przewodniczący rady nadzorczej Dominet Banku.
Serwis Autotu w WP zapewnia szybki i bezpośredni dostęp do bogatej bazy pojazdów oferowanych przez dealerów Autotu na terenie całego kraju. Oprócz szczegółowych informacji na temat prezentowanych w nim aut i adresów punktów Autotu, serwis udostępnia kalkulator kredytowy. Osoby nie dysponujące wolnymi funduszami na zakup wybranego pojazdu korzystając z kalkulatora określą wysokość raty kredytu, złożą wniosek kredytowy on-line i natychmiast uzyskają jego wstępną ocenę. Serwis autotu.wp.pl zapewnia też możliwość bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, zadania pytań oraz ustalenia terminu jazdy próbnej.
'Rozpoczynając współpracę z Autotu uzupełniamy ofertę kierowaną do naszych użytkowników, którzy
interesują się branżą motoryzacyjną i chcą kupić, czy zmienić samochód, zapewniając sobie od razu możliwość błyskawicznego finansowania transakcji. W kilka chwil można nie tylko wybrać auto, ale też określić wysokość raty kredytu i złożyć wniosek o jego udzielenie. – mówi Adam Kozielewicz Kierownik Działu Serwisów Biznesowych WP.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.