Bank Millennium podpisał z agencją Zieltraffic umowę w zakresie prowadzenia działań reklamowych i sprzedażowych w Google AdWords. Współpraca między firmami ma potrwać trzy lata.
Zieltraffic będzie obsługiwać cały budżet Banku Millennium przeznaczony na działania reklamowe w Google AdWords. Agencja ma za zadanie bieżące zarządzanie kampanią, optymalizacje stron docelowych (tzw. landing page) oraz doradztwo w zakresie planowania dalszych działań reklamowych i sprzedażowych w wyszukiwarce.
Umowa została zawarta na okres trzech lat i jest to kolejna współpraca obu firm. Wcześniej Zieltraffic realizował dla Banku Millennium kampanie takich produktów jak kredyty hipoteczne, lokaty i konta osobiste.
– Nasza współpraca z Bankiem Millennium trwa już dwa lata i układa się bardzo dobrze. Tym razem stawianym przed nami celem jest efektywna sprzedaż produktów banku z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Nasze doświadczenie w łączeniu performance marketingu i SEM z pewnością wpłynęło na decyzje banku – mówi Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.
Firma Zieltraffic Polska jest częścią Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy czy Skarbiec.biz.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.