Bank Millennium wybrał agencję do obsługi działań SEM

Opublikowano: 11 maja 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Bank Millennium podpisał z agencją Zieltraffic umowę w zakresie prowadzenia działań reklamowych i sprzedażowych w Google AdWords. Współpraca między firmami ma potrwać trzy lata.

Zieltraffic będzie obsługiwać cały budżet Banku Millennium przeznaczony na działania reklamowe w Google AdWords. Agencja ma za zadanie bieżące zarządzanie kampanią, optymalizacje stron docelowych (tzw. landing page) oraz doradztwo w zakresie planowania dalszych działań reklamowych i sprzedażowych w wyszukiwarce.

Umowa została zawarta na okres trzech lat i jest to kolejna współpraca obu firm. Wcześniej Zieltraffic realizował dla Banku Millennium kampanie takich produktów jak kredyty hipoteczne, lokaty i konta osobiste.

– Nasza współpraca z Bankiem Millennium trwa już dwa lata i układa się bardzo dobrze. Tym razem stawianym przed nami celem jest efektywna sprzedaż produktów banku z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Nasze doświadczenie w łączeniu performance marketingu i SEM z pewnością wpłynęło na decyzje banku
– mówi Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.

Firma Zieltraffic Polska jest częścią  Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy czy Skarbiec.biz.

www.zieltraffic.pl

Hanna LaskowskaBank Millennium wybrał agencję do obsługi działań SEM

Podziel się!

O autorze

hania