Bank Millennium wybrał agencję do obsługi działań SEM

Bank Millennium podpisał z agencją Zieltraffic umowę w zakresie prowadzenia działań reklamowych i sprzedażowych w Google AdWords. Współpraca między firmami ma potrwać trzy lata.

Zieltraffic będzie obsługiwać cały budżet Banku Millennium przeznaczony na działania reklamowe w Google AdWords. Agencja ma za zadanie bieżące zarządzanie kampanią, optymalizacje stron docelowych (tzw. landing page) oraz doradztwo w zakresie planowania dalszych działań reklamowych i sprzedażowych w wyszukiwarce.

Umowa została zawarta na okres trzech lat i jest to kolejna współpraca obu firm. Wcześniej Zieltraffic realizował dla Banku Millennium kampanie takich produktów jak kredyty hipoteczne, lokaty i konta osobiste.

– Nasza współpraca z Bankiem Millennium trwa już dwa lata i układa się bardzo dobrze. Tym razem stawianym przed nami celem jest efektywna sprzedaż produktów banku z wykorzystaniem wyszukiwarki Google. Nasze doświadczenie w łączeniu performance marketingu i SEM z pewnością wpłynęło na decyzje banku
– mówi Marcin Kowalik, Business Development Manager z agencji Zieltraffic.

Firma Zieltraffic Polska jest częścią  Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy czy Skarbiec.biz.

www.zieltraffic.pl

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

Pytech Summit 2021
09.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry