Jak podało wczoraj comScore, nowa-stara wyszukiwarka Microsoftu po dwóch tygodniach od debiutu jest coraz bardziej popularna. I choć celem firmy jest poprawa swojej pozycji na rynku wyszukiwarek droga przed nią jest bardzo długa i niepewna. Zwłaszcza, że pan G. nie śpi.
Raport comScore pokazuje, że w USA Microsoft zwiększył swoje udziały do 16,7 proc. Tydzień przed premierą Bing firma osiągała wynik 13,7 proc. Trudno oczywiście powiedzieć, na ile ten wzrost generowany jest przez efekt nowości oraz „sporą” akcję marketingową (budżet na promocję wynosi ok. 100 mln dolarów). Warto jednak zaznaczyć, że nowemu produktowi Korporacji wystarczył tydzień by „przeskoczyć” w udziałach Yahoo!
Warto również wspomnieć, że w ostatnich dniach sporo mówi się o tym, że Google dokładnie bada swojego nowego konkurenta. Nie chce też biernie przyglądać się rosnącej popularności Bing – przypuszcza więc kontratak.
Jeśli odwiedzicie dziś ogólną stronę Google (google.com), znajdziecie link: Discovering the web: Explore the world of Google search. Kryje się za nim wycieczka po możliwościach jakie daje wyszukiwarka, lub – innymi słowy – przypomnienie, kto tu rządzi. Na kilkunastu dostępnych tu filmikach można zobaczyć do czego da się wykorzystać Google (swoją drogą ciekawa sprawa, zwłaszcza dla nowicjuszy, ale także dla starych wyjadaczy).
Dwa tygodnie to niewiele by określić, czy Bing to zdecydowany sukces. Będzie można pokusić się o takie stwierdzenie jeśli udziały wyszukiwarki Microsoftu będą rosły w czasie, zwłaszcza kiedy przestanie być medialną nowością, używaną przez wielu tylko w celach testowych. Czy czeka nas starcie z Google? Jeśli Bing będzie się rozwijać w dotychczasowym tempie – jest to całkiem możliwe.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.