Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Opublikowano: 1 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Z dniem 1 czerwca 2008 Axel Springer Polska uruchomi Biuro Reklamy Internetowej, które będzie prowadzić samodzielną sprzedaż powierzchni reklamowej na wszystkich wortalach tematycznych i serwisach internetowych wydawnictwa. Największe z nich to: Dziennik.pl, Auto-Swiat.pl, eFakt.pl, Newsweek.pl i Komputerswiat.pl. Łączny zasięg realizowany przez wszystkie witryny Axel Springer Polska to ponad 1,5 miliona użytkowników (według Gemius Megapanel).

Biurem Reklamy Internetowej kieruje Magdalena Jabłońska, która od kwietnia 2007 roku była zaangażowana we wprowadzenie serwisu informacyjnego Dziennik.pl na rynek reklamy internetowej. W realizacji strategii sprzedażowej wspierać ją będzie zespół posiadający bogate doświadczenie w branży reklamie internetowej, nabyte w największych portalach internetowych, sieciach reklamy i agencjach interaktywnych. Doświadczenie zespołu daje gwarancję profesjonalnej obsługi zarówno domów mediowych jak i klientów bezpośrednich w kraju i zagranicą.

Adam Augustyniak, Ewa Bartosiak, Paulina Gordon i Agnieszka Zielonka to zespół Account Managerów, który prowadzi obsługę domów mediowych i agencji. Za kontakty z klientami bezpośrednimi odpowiada Beata Michalak. Projekty specjalne i multimedialne koordynuje Paweł Linke.

Oferta dla klientów obejmuje zarówno działania internetowe jak i multimedialne (projekty specjalne związane z dodatkami prasowymi i ich odpowiednikami w sieci). Ciekawą propozycja dla rynku będą pakiety tematyczne (publicystyka, sport, moto), w znacznej mierze ułatwiające planowanie kampanii reklamowych.
Magdalena Jabłońska, szef Biura Reklamy Internetowej: „Wysokiej jakości kontent tworzy najlepsze otoczenie dla publikacji reklam. Nasze portale gromadzą co miesiąc ponad 1,5 miliona użytkowników, znajdujących tu unikalny kontent. W połączeniu z silnymi brandami wydawnictwa Axel Springer Polska stanowią szczególnie atrakcyjną ofertę dla reklamodawców”.

Portfolio internetowe Axel Springer Polska obejmuje m.in.
– portal informacyjny Dziennik.pl,
– portal (infortainmentowy) eFakt.pl,
– portal motoryzacyjny Auto-Swiat.pl,
– serwisy informacyjno i biznesowe: Newsweek.pl i Forbes.pl,
– wortal sportowy: Sports.pl,
– serwisy młodzieżowe: Popcorn.pl i Dziewczyna.pl.
– serwisy komputerowe: KomputerSwiat.pl, playPC.pl, KS-Ekspert.pl i KSgry.pl

Sylwester KozakBiuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Biuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Opublikowano: 29 maja 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , ,

Z dniem 1 czerwca 2008 Axel Springer Polska uruchomi Biuro Reklamy Internetowej, które będzie prowadzić samodzielną sprzedaż powierzchni reklamowej na wszystkich wortalach tematycznych i serwisach internetowych wydawnictwa. Największe z nich to: Dziennik.pl, Auto-Swiat.pl, eFakt.pl, Newsweek.pl i Komputerswiat.pl. Łączny zasięg realizowany przez wszystkie witryny Axel Springer Polska to ponad 1,5 miliona użytkowników (według Gemius Megapanel).
Biurem Reklamy Internetowej kieruje Magdalena Jabłońska, która od kwietnia 2007 roku była zaangażowana we wprowadzenie serwisu informacyjnego Dziennik.pl na rynek reklamy internetowej. W realizacji strategii sprzedażowej wspierać ją będzie zespół posiadający bogate doświadczenie w branży reklamie internetowej, nabyte w największych portalach internetowych, sieciach reklamy i agencjach interaktywnych. Doświadczenie zespołu daje gwarancję profesjonalnej obsługi zarówno domów mediowych jak i klientów bezpośrednich w kraju i zagranicą.

Adam Augustyniak, Ewa Bartosiak, Paulina Gordon i Agnieszka Zielonka to zespół Account Managerów, który prowadzi obsługę domów mediowych i agencji. Za kontakty z klientami bezpośrednimi odpowiada Beata Michalak. Projekty specjalne i multimedialne koordynuje Paweł Linke.

Oferta dla klientów obejmuje zarówno działania internetowe jak i multimedialne (projekty specjalne związane z dodatkami prasowymi i ich odpowiednikami w sieci). Ciekawą propozycja dla rynku będą pakiety tematyczne (publicystyka, sport, moto), w znacznej mierze ułatwiające planowanie kampanii reklamowych.

Magdalena Jabłońska, szef Biura Reklamy Internetowej: „Wysokiej jakości kontent tworzy najlepsze otoczenie dla publikacji reklam. Nasze portale gromadzą co miesiąc ponad 1,5 miliona użytkowników, znajdujących tu unikalny kontent. W połączeniu z silnymi brandami wydawnictwa Axel Springer Polska stanowią szczególnie atrakcyjną ofertę dla reklamodawców”.

Portfolio internetowe Axel Springer Polska obejmuje m.in.
– portal informacyjny Dziennik.pl,
– portal (infoentertainmentowy) eFakt.pl,
– portal motoryzacyjny Auto-Swiat.pl,
– serwisy informacyjno i biznesowe: Newsweek.pl i Forbes.pl,
– wortal sportowy: Sports.pl,
– serwisy młodzieżowe: Popcorn.pl i Dziewczyna.pl.
– serwisy komputerowe: KomputerSwiat.pl, playPC.pl, KS-Ekspert.pl i KSgry.pl

Hanna LaskowskaBiuro Reklamy Internetowej Axel Springer Polska

Podziel się!

O autorze

hania