Sieć Bizon media wzbogaciła się o siedem nowych witryn – Infor.pl, Wieszjak.pl i Prawnik.pl należące do Grupy Infor, strony Pit.pl, VAT.pl i OsobyPrawne.pl ze spółki Bankier.pl, a także StockWatch.pl.
„Rozbudowa naszego portfolio oraz wzrost zasięgu Bizona praktycznie nieustannie od momentu jego powstania, cieszą mnie niezmiernie. Fakt nawiązania współpracy z Grupą Infor oraz wzmocnienia współpracy z Bankierem jest cenny tym bardziej, iż dowodzi on, że w sytuacji rosnącej konkurencji na rynku reklamy online, zwłaszcza w segmencie ‘biznes’, czołowi gracze wybierają sprawdzonych i doświadczonych partnerów, jakim jest sieć BizOn media” – mówi Rafał Szychowski, Managing Director sieci Bizon media.
Po półrocznej nieobecności do Bizona powróciły także witryny Pit.pl i VAT.pl – centra informacji podatkowej firmowane przez spółkę Bankier.pl. Towarzyszy im strona OsobyPrawne.pl z wiadomościami dla osób związanych z podmiotami prawnymi.
Po uwzględnieniu nowych pozycji miesięczny zasięg sieci Bizon media wyniósł w listopadzie 7,43 mln użytkowników i 211,6 mln odsłon (Megapanel PBI/Gemius, 2009.11).
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.