Portal nk.pl (do niedawna nasza-klasa.pl) i agencja search engine marketing – Bluerank rozpoczęły współpracę przy optymalizowaniu, pod kątem wyszukiwarek, internetowych kanałów komunikacji marki NK oraz oficjalnych kont działających na platformie Śledzik. W ramach realizowanego wspólnie projektu zaplanowano również działania SEO PR i szkolenia z zakresu korzystania z narzędzi SEO.
– Ruszyliśmy z pracami w połowie lipca – mówi Krzysztof Przybysławski, Account Manager Bluerank. Dedykowany do tego projektu zespół buduje strategię optymalizacji treści serwowanych przez nk.pl oraz opracowuje sposoby zwiększenia widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania Google wybranych kanałów komunikacyjnych tej marki.
Bluerank przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować: wybrane działy serwisu nk.pl (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone w portalu (dla celebrytów, polskich miast, a także popularnych akcji społecznych) oraz oficjalne kanały komunikacyjne marki nk.pl, funkcjonujące w ramach innych serwisów (jak kanał na youtube). Audytowi oraz późniejszej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może być poddanych w sumie nawet kilkaset stron. Propozycje zmian w ich strukturze i treści, przygotowane przez agencję, wdrażać będzie zespół nk.pl, który w kolejnych etapach współpracy zostanie dodatkowo przeszkolony przez specjalistów Bluerank.
– Niedawno portal Nasza Klasa stał się nk.pl. Postanowiliśmy wesprzeć rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych. Poszukiwaliśmy partnera, który dysponuje sporym know how i doświadczeniem przy dużych projektach. Wierzymy, że współpraca z Bluerank przyniesie dobre rezultaty – mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR nk.pl.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.