Bluerank buduje strategię SEO dla marki nk.pl

Opublikowano: 2 sierpnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Portal nk.pl (do niedawna nasza-klasa.pl) i agencja search engine marketing – Bluerank rozpoczęły współpracę przy optymalizowaniu, pod kątem wyszukiwarek, internetowych kanałów komunikacji marki NK oraz oficjalnych kont działających na platformie Śledzik. W ramach realizowanego wspólnie projektu zaplanowano również działania SEO PR i szkolenia z zakresu korzystania z narzędzi SEO.

– Ruszyliśmy z pracami w połowie lipca – mówi Krzysztof Przybysławski, Account Manager Bluerank. Dedykowany do tego projektu zespół buduje strategię optymalizacji treści serwowanych przez nk.pl oraz opracowuje sposoby zwiększenia widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania Google wybranych kanałów komunikacyjnych tej marki.

Bluerank przygotowuje rekomendacje SEO, które pozwolą lepiej pozycjonować: wybrane działy serwisu nk.pl (m.in. biuro prasowe czy blog B2B), oficjalne konta założone w portalu (dla celebrytów, polskich miast, a także popularnych akcji społecznych) oraz oficjalne kanały komunikacyjne marki nk.pl, funkcjonujące w ramach innych serwisów (jak kanał na youtube). Audytowi oraz późniejszej optymalizacji pod kątem wyszukiwarek może być poddanych w sumie nawet kilkaset stron. Propozycje zmian w ich strukturze i treści, przygotowane przez agencję, wdrażać będzie zespół nk.pl, który w kolejnych etapach współpracy zostanie dodatkowo przeszkolony przez specjalistów Bluerank.

– Niedawno portal Nasza Klasa stał się nk.pl. Postanowiliśmy wesprzeć rebranding i zmianę domeny optymalizacją pod kątem wyszukiwarek internetowych. Poszukiwaliśmy partnera, który dysponuje sporym know how i doświadczeniem przy dużych projektach. Wierzymy, że współpraca z Bluerank przyniesie dobre rezultaty – mówi Jan Samołyk, specjalista ds. PR nk.pl.

Hanna LaskowskaBluerank buduje strategię SEO dla marki nk.pl

Podziel się!

O autorze

hania