Bluerank poinformował o rozpoczęciu współpracy z redcoon.pl w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Celem rozpoczętej współpracy jest zwiększenie ilości klientów w sklepie internetowym.
Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia przez Bluerank analizy słów kluczowych oraz przygotowania zestawu rekomendacji pod kątem SEO dla serwisu objętego opieką. Celem pracy agencji jest pozycjonowanie i optymalizacja treści, by witryna Klienta stała się przyjazna i użyteczna zarówno dla internautów, jak i robotów wyszukiwarek.
Postanowiliśmy zaufać Bluerank ze względu na znaną już na rynku najwyższą jakość dostarczanych przez agencję usług. Dodatkowo, bogate doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu mają dla nas szczególne znaczenie podczas prowadzenia współpracy w tak konkurencyjnej branży jak nasza – powiedziała Kinga Gutowska, dyrektor marketingu, redcoon.pl.
Grupa redcoon powstała w 2003 roku w Niemczech i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Sieć swoje sklepy posiada już w 10 krajach Europy (Niemczech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Belgi, Danii, Włoszech, Francji oraz Polsce) i obsługuje ponad 5,5 miliona klientów, dostarczając średnio 180.000 produktów miesięcznie.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.