Bluerank poinformował o rozpoczęciu współpracy z redcoon.pl w zakresie prowadzenia kampanii SEO. Celem rozpoczętej współpracy jest zwiększenie ilości klientów w sklepie internetowym.
Współpraca rozpoczęła się od przeprowadzenia przez Bluerank analizy słów kluczowych oraz przygotowania zestawu rekomendacji pod kątem SEO dla serwisu objętego opieką. Celem pracy agencji jest pozycjonowanie i optymalizacja treści, by witryna Klienta stała się przyjazna i użyteczna zarówno dla internautów, jak i robotów wyszukiwarek.
Postanowiliśmy zaufać Bluerank ze względu na znaną już na rynku najwyższą jakość dostarczanych przez agencję usług. Dodatkowo, bogate doświadczenie i wiedza ekspercka zespołu mają dla nas szczególne znaczenie podczas prowadzenia współpracy w tak konkurencyjnej branży jak nasza – powiedziała Kinga Gutowska, dyrektor marketingu, redcoon.pl.
Grupa redcoon powstała w 2003 roku w Niemczech i od tego czasu dynamicznie się rozwija. Sieć swoje sklepy posiada już w 10 krajach Europy (Niemczech, Holandii, Austrii, Hiszpanii, Portugalii, Belgi, Danii, Włoszech, Francji oraz Polsce) i obsługuje ponad 5,5 miliona klientów, dostarczając średnio 180.000 produktów miesięcznie.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.