Sieć reklamowa IDMnet rozszerza swoją ofertę o sprzedaż boksów reklamowych. Dwuletnie doświadczenie w realizacji kampanii w wyszukiwarkach pozwoliło na przygotowanie propozycji, która zapewnia optymalną i skuteczną obsługę w zakresie realizacji takich kampanii. Nowa pozycja w ofercie sieci oparta jest na unikatowym rozwiązaniu IDM.SEM.
Opracowany przez IDMnet system IDM.SEM (Search Engine Marketing – siła słów kluczowych), pozwala reklamodawcy osiągnąć pełną kontrolę nad przebiegiem danej akcji promocyjnej oraz nad budżetem reklamowym. Reklamodawca płaci za kliknięcie w reklamę, a nie za jej samo wyświetlenie. Daje to gwarancję, że wydane pieniądze zaowocują w postaci przyprowadzenia na swoją stronę potencjalnych klientów. System IDM.SEM umożliwia określenie optymalnego czasu trwania każdej kampanii, a także kompleksowo obsługuje reklamy w różnych wyszukiwarkach i systemach bazujących na modelu płacenia za kliknięcie (CPC).
'System IDM.SEM to novum na polskim rynku reklamy internetowej. Ideą jego powstania była chęć wyjścia naprzeciw potrzebom wielu klientów, którzy chcieli w jednym miejscu kontrolować kampanie prowadzone w modelu CPC. Obecnie system skupia się na optymalizacji działań w wyszukiwarkce Google. Dodatkowo z wykorzystaniem IDM.SEM pomagamy uzyskać kwalifikowany ruch z naturalnych wyników wyszukiwania, a dzięki swej elastyczności system może współpracować z zewnętrznym programem do analizy kliknięć (np. Gemius DirectEffect) – mówi Wojciech Bącal, Dyrektor Działu Sprzedaży Bezpośredniej IDMnet.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.