Polska Agencja Prasowa przygotowuje branżową konferencję pod hasłem „Trendy i narzędzia media relations”. Patronem medialnym wydarzenia jest vortal Piar.pl. Został on również patronem tegorocznych Gdańskich Spotkań PR, które rozpoczynają się w najbliższy czwartek, oraz 4. Międzynarodowej Konferencji PR “Introducing Market Economy – The Role of Public Relations”, organizowanej przez Akademię Ekonomiczną w Poznaniu pod honorowym patronatem Prezydenta RP Aleksandra Kwaśniewskiego. Celem konferencji „Trendy i narzędzia media relations” jest skłonienie środowiska PR do podjęcia dyskusji na temat akceptowanych metod przekazywania informacji od klienta do otoczenia w różnych sytuacjach. Patronat nad wydarzeniem objęły Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. W programie przewidziano wystąpienie przedstawiciela Austriackiej Agencji Prasowej APA na temat światowych trendów w rozpowszechnianiu informacji prasowych. Główną atrakcją będzie panel poświęcony nowoczesnym narzędziom media relations. Dyskusję poprowadzi Roman Wojciechowski, dyrektor Biura Marketingu PAP. Swój udział już zapowiedzieli wiceprezes ZFPR, Mariusz Pleban, oraz przedstawiciel PSPR. Konferencja odbędzie się 28 października
w Centrum Prasowym PAP przy ulicy Brackiej.
W auli Politechniki Gdańskiej w dniach 21-22 października odbędą się Gdańskie Spotkania PR
pod hasłem „Public Relations Instytucji Użyteczności Publicznej”. Inicjatorami wydarzenia
były Wydział Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej oraz ENERGA Gdańska Kompania Energetyczna SA. Zamierzeniem organizatorów jest rozpoczęcie debaty o kondycji public relations
i różnymi formami ich aktywności w przedsiębiorstwach i instytucjach o charakterze użyteczności publicznej. Na stronach Piar.pl w dziale „Artykuły” znajdują się abstrakty wykładów Gdańskich Spotkań PR.
Misją Piar.pl jest propagowanie wiedzy o kondycji polskiego rynku public relations oraz wymiana informacji między światem nauki i światem praktyki PR. To pierwszy polski vortal PR o zasięgu międzynarodowym. Jako jedyny w Polsce Piar.pl należy do sieci PRWeek Worldwire. Partnerami
są również wschodnie portale branżowe: Sovetnik.ru i Advertology.ru. W dobie społeczeństwa informacyjnego za cel stawia sobie integrację polskich naukowców i praktyków PR
z przedstawicielami świata nauki i praktyki UE, WNP i krajów nadbałtyckich. Portal Piar.pl to ponad 5000 zarejestrowanych użytkowników. Wtorkowy i czwartkowy newsletter dociera do prawie 1000 czytelników.
PRnews
Wpisy promowane
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
- Jak dokonać odpowiedniego wyboru? Pośrednictwo kredytowe na miarę naszych oczekiwań!Decyzja dotycząca zaciągnięcia kredytu nie należy do najłatwiejszych. Zwłaszcza jeśli nie posiadamy odpowiedniej wiedzy w tym zakresie. W takiej sytuacji, ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.